torstai 15. maaliskuuta 2012

Bronzess

Pidän paljon Avonin kynsilakoista ja etenkin Speed Dry+ -sarjasta, sillä ne kuivuvat nopeasti. Tänään haluan jakaa kanssanne ihanan kesäisen, pronssisen kynsilakkasävyn Avonilta.

Lakka on ruskeapohjainen, erittäin pronssinen Bronzess, jossa on myös kultaista shimmeriä. Olen laittanut kaksi kerrosta lakkaa. Täytyisi joskus myös muistaa öljytä kynsinauhoja :)

Mätsää meitin verhoihin.
Jospa vain olisi ruskettunut iho, niin lakka suorastaan säkenöisi. Täytyy ahkerasti muistaa suihkuttaa Lorkun kuivasumutteita, heh heh. Bronzess on hyvin miellyttävä lakka, ja tekee mieli vilkuilla kynsiä koko ajan, sillä sävy on jotenkin minulle eksoottinen.  Julistan Bronzessin virallisesti Kätsyn kesäkynsilakaksi 2012. Saas nähdä pitääkö Bronzess kärkisijaa koko kesän, vai löydänkö kenties uuden suosikin :)

Olen tilaillut kymmeniä Avonin kynsilakkoja ja niitä tilaillessa täytyykin olla avoimella mielellä, sillä kuvaston sävy ei juuri koskaan vastaa lakan oikeaa sävyä. Harvoin olen kuitenkaan pettynyt, kun saapunut lakka ei ollutkaan sitä mitä odotin, koska olen varautunut asiaan. Sävyt ovat lähes poikkeuksetta tummempia, kuin kuvastossa ja jotkut lakat ovat olleet täysin erilaisia, mitä olen odottanut. Oikeastaan aika hauskaa, kun saattaa saada erikoisiakin lakkoja :) Bronzess ei ollut poikkeus, sillä luulin sitäkin paljon vaaleammaksi ja kultaisemmaksi.

Joko olette löytäneet omat upeat kynsilakkasävyt kesälle 2012?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)