keskiviikko 1. elokuuta 2012

Miksei se päivitä?

Tulipas yhtäkkiä pitkä tauko blogin päivittelyyn ihan suunnittelematta. Suurin syy taukooni on ollut varmasti se, että mies on kesälomalla, eikä minun ole tehnyt mieli tuhlata yhteistä aikaamme koneella istuen. Olen kuitenkin edelleen hengissä, vaikka oletettavasti elokuukin jää vähän vähemmälle päivittelylle.

Keräsin vähän kuvia tähän postaukseen asioista, jota viime aikoina olen puuhaillut :) Menee enemmän lifestylen puolelle kuin kosmetiikan, mutta välillä on kiva kirjoitella vähän muutakin.

Mansikkakausi on parhaimmillaan, joten olen syönyt ainakin litran herkkuani...

... mansikoita dipattuna valkosuklaaseen ja kookoshiutaleisiin. Nam!

Kesäiltaa on myös mukava viettää ystävien kanssa...

... pienen rohkaisun avulla Singstaria laulaen. Rakastan laulu- ja tanssipelejä :)

Tein myös ensimmäisen meikin...

... uudella MAC-paletillani. Luomivärien laatu on huippua!

Kävin elokuvissa katsomassa uuden Batman elokuvan...


... ja tässä illan look. Elokuva oli mielestäni ihan hyvä, vaikka loppui typerästi.

Kesä ei ole myöskään mitään ilman...

Pelastusliivit tietysti mukana, vaikka eivät päällä.
...veneilyä! Pääsin vihdoin käyttämään sailormekkoani :)

Halusin tehdä myös jotain hyödyllistä...

... joten olin leipomassa munkkeja hyväntekeväisyyteen. Kaikki munkit myytiin ja tuotto meni Gambialaiselle perheelle.

Pysähdyin pariksi päiväksi mökkeillen maalla...

... siskoni ja serkkuni kanssa, sekä tietysti miehen, joka on kameran toisella puolella. Tykkään käydä katsomassa lampaita :)

Miehen roikale ja siskoni halusivat hurvittelemaan...

Minä ja miehen takamus :D Kuvassa myös tuntematon hauska pikkutyttö.
... joten oli sitten lähdettävä myös Särkänniemessä käymään. Päivä oli lämmin ja hieno, joten liikkeelle oli lähtenyt ihan tajuton määrä ihmisiä ja laitejonot olivat pitkät. Tyrsky ja Aikamatto ovat ihan parhaita :D

Tietysti olen viettänyt paljon aikaa myös rakkaimpieni kanssa...

Mörri kiipeilee puussa
 ... jotka ovat karvaistakin karvaisempia. Kissan kainalossa otetut päiväunet ovat mieltä piristävää terapiaa :)

Eli sellaista olen tässä lähinnä puuhaillut (oikeastaan paljon enemmänkin, mutta näistä minulla vain sattui olemaan kuvia). Toivottavasti tekin nautitte vielä viimeisistä kesäpäivistä täysin rinnoin (olen niin pessimistinen, että elokuun alkaessa kesä alkaa olla jo ohi :D), ettekä istu koneella vain kuluttamassa aikaa!

Jos kuitenkin satutte lukemaan tämän postauksen, niin kertokaapa minulle, miten te olette kesää viettäneet :)

4 kommenttia:

  1. Kiva lueskella elämästäsi vähän kosmetiikan ulkopuoleltakin! :) Täällä päässä on lähinnä rentouduttu ja biletetty sekä veneilty. Vielä ois kaks päivää jäljellä töitä ja puoli kuuden herätyksiä, mutta kyllä tää tästä loppuu. Ja mikä parasta, toteutin vihdoin pitkäaikaisen unelmani ja hyppäsin benji-hypyn! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau! Hurjaa :D Mulla ei olis ikinä rohkeutta tehdä mitään tollasta!

      Poista
  2. Kesäni on mennyt onkiessa, shoppaillessa, jalkapalloa potkiessa ja veneilemässäkin on pari kertaa miehen kanssa käyty. Olen kyllä ollut liian paljon koneella, mutta ilmat eivät kuitenkaan ole olleet kaikista parhaimmat lomailusäät, joten sallittakoon se tämän kerran. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmat ovat kyllä olleet harvinaisen huonot! Toivottavasti saataisiin vielä muutama nätti päivä, että pääsisi rannalla käymään ja edes kerran vielä veneilemään :) En silti valita viileydestä, sillä hikoilu on pitemmän päälle aika rasittavaa :D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)