tiistai 28. elokuuta 2012

Hapanta vettä

Minun on jo kesäkuusta asti pitänyt kirjoitella Lumenen Raikastavasta kasvovedestä. Meistä ei kyllä tullut edes kavereita tämän tuotteen kanssa. Aluksi tuote tuntui ihan mukavalta peruskasvovedeltä, jonka luulin käyttäväni huomaamattani loppuun, ilman erityistä huomiointia. Kasvovesi on muutenkin mielestäni sellainen tuote, että sen vaikutusta ei huomaa, eikä sitä ole edes pakollista käyttää. Lisättäköön tähän vielä, että kasvovedellä ei ole tarkoitus puhdistaa kasvoja, vaan palauttaa ihon normaali PH puhdistuksen jälkeen. Tosin aamuisin ainakin omasta mielestäni vesipesu tuntuu liian raskaalta, joten olen vain kevyesti pyyhkinyt kasvoja kasvoveteen kostutetulla vanulapulla ja se on ihan ok.

Noin viikon kuluttua kuitenkin tämän tuotteen kanssa minulla alkoi olla ongelmia. Se sattuikin juuri sopivasti viikolle, jolloin testailin miehen tuotteita, enkä voinut olla miettimättä, että ongelmat johtuivat vieraista tuotteista. Oireet kuitenkin jatkuivat ja luettuani muiden arvosteluja tästä tuotteesta, varmistuin siitä, että tämä tosiaan aiheuttaa muillekin polttelua ja kihelmöintiä. Oireet eivät tosin ole yhtä pahoja kuin Dermosilin kasvoveden aiheuttamat. Siitä voit lukea enemmän täältä.

Sitä tosiaan yritän sanoa, että tämä kasvovesi oli mielestäni kaukana raikastavasta. Tuntui, että tämä vain rasitti ihoa entisestään. Olen huomannut sellaisen asian, että minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kuivalle iholle tarkoitetuissa tuotteissa, joten tästä eteenpäin valitsen kasvovesiä, jotka ovat tarkoitettu kuivalle iholle. Tämä Lumenen Raikastava kasvovesi on tarkoitettu normaalille/sekaiholle ja oma ihoni on tosiaan pintakuiva sekaiho.

Oletteko te kokeneet tämän kasvoveden kanssa saman kuin minä? Olisin niin halunnut pitää tästä, koska arvostan Lumenea ja haluan myös jatkossa ostaa heidän tuotteitaan. Hyväksyn kuitenkin, että tämä tuote ei vain sopinut minun lärvilleni.

Ja muistakaa osallistua arvontaan, mikäli ette ole vielä osallistuneet ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)