tiistai 4. syyskuuta 2012

Sininen Smokey

Tämä viikko tuntuu ihan juoksevan käsistä! Aika meinaa loppua ja hirveetä stressiä pukkaa :( Olen toistaiseksi vielä ilman viimeistä sosionomikoulutukseen kuuluvaa harjoittelupaikkaa ja aikaa harjoittelun alkuun ei enää ole kuin muutama viikko. Lisäksi opinnäytetyö on vielä vaiheessa, eikä sitäkään ole enää aikaa tehdä kuin kaksi kuukautta!

Lisäksi pistin hakemuksen vetämään kansainväliseen maskeerauskoulu Makeriin, eikä sieltä kyllä aikailtu, sillä soittivat heti seuraavana arkiaamuna ja kutsuivat haastatteluun! Olen nyt sitä varten koittanut koota jonkin sortin portfoliota, jotta voin näyttää heille osaamistani. Minulta löytyy entuudestaan joitakin kuvia, mutta olen tällä viikolla sopinut tapaamisia malleiksi suostuvien tuttavieni kanssa, jotta saan vielä lisää meikkikuvia heille näytettäväksi. Joudun elämään tämän viikon kovin kiireistä ja aikataulutettua elämää, koska menen haastatteluun jo nyt perjantaina ja portfolio on saatava valmiiksi ennen sitä! Huh huh, että jännittää hirveästi! Pidätehän minulle peukkuja? Kouluun pääsy olisi unelmieni täyttymys ja se tarkoittaisi myös muuttoa Helsinkiin (hui!).

Näytänpäs tässä teille vielä yhden bilemeikkini, jotta postaus ei mene liian panikoivaksi :D Tosiaan tein tällaisen meikin n. kuukausi sitten mennessäni baariin, sillä halusin vaihtelua perus mustalle smokey eyesille. Yksinkertaisesti vaihdoin mustat ja harmaat siniseen! Sopii sinisille silmille tosi hyvin.

Sininen luomiväri on aina ollut mielestäni hankala meikkituote, sillä sitä pitää osata käsitellä taitavasti, jotta ei näytä discoon menevältä ala-asteikäiseltä pikkutytöltä. Mielestäni on vallan ihanaa, että pikkuiset tytöt laittavat sinistä luomiväriä silmälaudoille (lue: silmäluomille), mutta tämän ikäisenä ei halua enää näyttää samalta, kuin 10 vuotta sitten :)

Kokonaiskuva vielä, että hahmottaa vähän paremmin, miltä meikki kasvoilla näytti. Kuva on surkea ja harmaa, mutta antaa silti jonkunlaisen kuvan. Opettelin tänään pikkuisen kuvaamaan järkkärillä, koska olen niin kyllästynyt pokkarilla otettujen kuvien huonoon laatuun. Tiedän silti olevani niin laiska hiomaan mitään asetuksia, että tartun kuitenkin jatkossa pikkukameraani :D

Meikissä käytin muistaakseni Diorin Cannage Color palettiani. Rajaukset Avonin Glimmerstickillä (sävy Twilight Sparkle), joka on yksi lemppareistani! Niin kaunis kimaltava sininen. Olen oikeastaan aikamoinen Glimmerstick-fani, ja olen omistanut kaikki sävyt ainakin kerran.

Meikissä muuten myös Konadin lukemattomasti käyttämäni irtoripset, joiden numeroa en muista ja heitin ne jo roskiin, sillä pilasin ne kunnon glittermeikillä :D Olivat ihan pinkit käsittelyn jälkeen..

Mitä mieltä olette sinisestä silmämeikistä? Itse pidän kovasti tummista sävyistä.

13 kommenttia:

  1. Aivan älyttömän upea meikki! Ihan olen kateellinen, itse vain suttaan luomiväreillä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ''Paljon värejä vaan sekasin, niin kyllä se siitä suttaantuu'' oli mun motto alkujaan :D

      Poista
  2. Onnea meikkekoulun haastatteluun ja pidän peukkoja!!Sininen meikki oli hieno ja sopi sulle todella hyvin.Itse käytän yleensä vaan ruskeita luomivärejä. Muuttaako miehesi ja kisusi mukanasi Helsinkiin jos pääset kouluun sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Miehellä on täällä kotona vakityö, joten lähden matkaan yksin, mikäli tärppää :) Kisulit saavat myös jäädä kotiin, koska Helsingistä taitaa olla aika vaikea saada kämppää, johon saisi ottaa mukaan lemmikeitä..

      Poista
  3. Harmi, et toi haastattelu on noin nopeesti. :/ Oisin muuten voinut tulla meikattavaks sulle!
    Ja btw, multa lähtee tukka ihan oikeesti seuraavan viikon lauantaina! Ja väri muuttuu myös vihreeks. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu joku päivä ihan muuten vaan, vaikka ei perjantaiksi ehdikään! Ei sekään mallikuva hukkaan mene, sillä jos en pääse tuonne, haen toiseen paikkaan ;)

      Ja mä niin haluan kehittää sulle jonkun rajun meikin, mikä sopii sun uuteen tukkaan :D ps. Muista tehdä nyt vielä paljon kiharoita ym. kampauksia, kun voit!

      Poista
    2. Hei joo! :D Saat kyl meikata mut joku päivä ja napsia sit kuvia portfolioos. :) Vois ens viikon jälkeen yrittää kattella, jos kerittäis näkemään joku päivä.

      (Ja oon töissä seuraavat 7pv yhteen putkeen, etten paljoo ehdi enää "nauttia" mun pitkästä tukasta. ;_;)

      Poista
    3. Jee! Mulla alkaa ens viikon jälkeen harjoittelu ja sen pitäs olla aina aamuvuoroa, joten mulla on illat vapaana :) Tosin ei nyt ihan illalla voi kun sitten ei oo enää valoa ottaa valokuvia..

      Hauskoja työpäiviä! Sä et oo koskaan sillon paikalla kun mä käyn siellä :D

      Poista
    4. Joo! Mä laittelen sulle vaiks viestii sit, kun tiedän vähän tarkemmin mun aikatauluista. :3

      Höh! Sattunu sit aika huonosti sun käynnit sinne. XD

      Poista
  4. Miten kestät olla kisuista ja miehestä erossa?Mutta toivottavasti pääset kouluun.Jos et pääse tonne kouluun mihin meinaat sitten hakea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se koulu kestä kuin 2kk.. En ole päättänyt vielä mihin hakisin, sillä tuo koulu on etusijalla.

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)