torstai 13. syyskuuta 2012

Onnistuuko?

Syyskuun haasteen välitiedot ovat seuraavat:

Tuotteita on kulunut loppuun yhteensä 6 ja uusia tuotteita on tullut minulle 10. Olen vähän huonossa tilanteessa, sillä neljä tuotetta pitäisi saada vielä loppumaan, jotta olisin tasoisssa :( Voihan Helsingin reissu minkä minulle teit, kun houkuttelit shoppailemaan!

Noh, jos nyt vain pidän itseni kurissa ja kulutusvauhtini yllä, niin on minulla vielä mahdollisuuksia onnistua. Reilu kaksi viikkoa vielä aikaa, joten tässä ehtii vielä paljon tapahtumaan. Siinä mielessä olen edistynyt, että yhtään pakettia en ole netistä itselleni tilannut, eikä oikeastaan tee edes mieli. Jee!

Mulla on muuten vahva visio siitä, että tänä talvena hotpinkki on meikissä must :D Vaikka sen miellänkin kesäsävyksi, niin tuntuu siltä, että tästä talvesta tulee melko pinkki.

kuva

Pinkki yläluomen rajaus on aivan ihana! Musta alaluomi antaa kivasti kontrastia.

kuva
Myös luomiväreissä pinkki näyttää niin hyvältä. Etenkin mustaan tai harmaaseen yhdistettynä.

 Ja mikäs pinkkiin meikkiin paremmin sopisikaan kui Isadoran hotpinkki hiusmascara ;D

2 kommenttia:

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)