lauantai 8. syyskuuta 2012

Katki, poikki ja vielä naattikin..

Edellisessä postauksessa kerroin vähän kiireisestä ja stressintäyteisestä viikostani. Onneksi minulla on tämä viikonloppu töistä vapaa, sillä olen aivan poikki. Tänään heräsin vasta kahdentoista jälkeen, koska en jaksanut mitenkään aiemmin :D Koko ajan väsyttää ja vähän jopa vaikeuksia pysyä hereillä tänään.. Kaiken lisäksi minulla on sellainen olo, että olen tulossa kipeäksi :( Tuntuu, että minulla ei ole siihen varaa juuri nyt, mutta jos flunssa on tullakseen, niin parempi, että se tulee nyt, eikä muutaman viikon päästä, kun olen lähdössä Portugaliin. Katsotaan kuinka käy. Hampaat eivät hirveästi tykkää, että juon hunajalla makeutettua teetä, mutta se maistuu niin hyvälle.

Haastattelu ja valintakokeeni Makeriin meni mielestäni hyvin, joten nyt pidän vain peukkuja, että he ottavat minut sisään. Paikka vaikutti tosi mukavalta ja koulutus haastavalta, mutta ainakaan viimeinen ei tullut minulle yllätyksenä. Jos sisään pääsen, niin töitä pitää tehdä hurjasti! Jos en pääse, niin jatkan harjoittelemista ja haen uudelleen.

Eilinen päivä Helsingissä tuntui muuten aika omituiselta, sillä en ole koskaan matkustanut pääkaupunkiin yksin ja viettänyt itsekseni päivää siellä. Minulla ei ollut karttaa, mutta en silti hukkunut kertaakaan ja löysin haluamani paikat :D Kävin muun muassa M.a.c. -pisteellä, Inglotilla, Lushissa ja Kicksissä, joista mukaan tarttui ihan liikaa meikkejä. Että katsotaan nyt, miten syyskuun haasteessa käy! Vähän lisäsin itselleni vaikeustasoa tämän myötä..

Mutta tosiaan nyt olen ihan rätti poikki enkä jaksanut kuvailla ostoksiani tai kirjoittaa mitään työlästä postausta. Huilailen tämän päivän ja koitan huomenna palata asiaan, jotta näette, mihin taas menin tuhlailemaan. En kyllä syyskuun haastetta suunnitellessani tiennyt yhtään, että pääsen käymään Helsingissä.

Tämmöisestä tummasta silmämeikistä on muuten tulossa video lähiaikoina!

2 kommenttia:

  1. Minäkin pidän sulle peukkuja että pääset sinne, olisi tosi kivaa! :)

    Mukavaa että sinulla oli myös onnistunut päivä täällä Helsingissä! Tosin Sokoksella ei mainostuksesta huolimatta mielestäni ollut mitään erillistä OPIn kynsistudiota, vain se normaali ajanvarauspiste. Olin vähän pettynyt!

    Onneksi löysit kuitenkin kaikkea muuta kivaa, innoissani odotan ostosten esittelyä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sitten mustakin tulisi ainakin joksikin aikaa Helsinkiläinen!

      Mä kanssa kiertelin ja kaartelin Sokoksella etsien lakkauspistettä, mutta löysin vain sen ajanvarauksella toimivan. Pieni pettymys, mutta lakkasin sitten kynnet itse kotona O.P.I:n lakoilla ;) Makerin oppilailla oli Sokoksella myös piste, jossa he tekivät asiakkaille huulimeikkejä, mutta olin juuri menossa syömään, joten huulten ehostus olisi ollut vähän turhaa.. Kiva idea kuitenkin ja toivottavasti saisin itse olla myös tuollaisessa mukana :)

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)