perjantai 19. lokakuuta 2012

I love me

I love me -tapahtumakokonaisuus alkoi tänään Helsingin messukeskuksessa ja kestää perjantaista sunnuntaihin. Itse olen paikalla lauantaina ja sunnuntaina, joten jos näette mut, niin saa tulla juttelemaan :) Olen ihan täpinöissäni messuille pääsystä ja aion kiertää pisteestä pisteeseen uteliaana. Tulen myöhemmin vielä kertomaan, miten messut menivät minun osaltani ja otin varoiksi mukaan kaksi kameraa.

Ehtisi vain kirjoitella tänne päivityksiä, sillä olen vieläkin kaikesta jäljessä Portugalin reissun takia. Vielä on viiden päivän postaukset lukematta seuraamistani blogeista ja tunnen olevani kaikesta pihalla. Koko ajan tulee lisää, mutta kyllä minä vielä kirin ja saan kaikki luetuksi! Ja siinä sivussa vielä päivittelemään omaa blogia... Yritin muuten eilen ladata Youtubeen videota, mutta kuvalaatu oli niin surkea, että päädyin poistamaan videon heti latauksen jälkeen. Teen parhaani, että saisin sen sinne ensi viikolla.

Sain muuten asunnon tammikuuksi Helsingistä ja varmistin vihdoin koulupaikkani, joten nyt kaiken tulisi olla selvää ensi vuotta varten. Odotan tammikuuta enemmän kuin joulua ja se on jo melko paljon minun mittapuullani :D Katsotaan nyt, kuinka paljon ehdin Helsinkiläistyä puolessa vuodessa..

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti messuilla nähdään! Meikäläinen kipittää nyt bussiasemalle, sillä auto Helsinkiin lähtee ihan pian. Jännää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)