keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Kätsy Kissa

Hei vaan kaikki lukijat! Päätin tehdä pienen postauksen itsestäni, sillä ainakin minusta on kivampi seurata blogia, jonka kirjoittajasta tietää vähän enemmän, kuin pelkän nimimerkin. Taitava Tiikeri päättäkööt itse, haluaako hän kertoa itsestään myöhemmin, mutta minä haluan nyt :)

Talvi 2012
Monet bloggarit eivät halua tuoda kasvojaan julki, mutta minä en halua olla kokonaan anonyymi. Haluan kirjoittaa nimimerkilläni, jota olen käyttänyt iät ja ajat netissä (kaikissa mahdollisissa variaatioissa), mutta kasvojani en aio peitellä. Jos jollain on tarve stalkata kosmetiikkabloggaria, niin sitten se on sitten suotava hänelle :D En kuitenkaan ole mitenkään poikkeavan näköinen, joten kukaan tuskin edes tunnistaisi minua kaupungilla kuvan perusteella.

Olin ajatellut pitkään kosmetiikka-aiheisen blogin perustamista, mutta en koskaan toimertunut opettelemaan, miten sellainen luodaan. Sitten Taitava Tiikeri pyysi minua bloggaamaan kanssaan ja perusti blogin. Pääsimpä helpolla :D Pystyin heti alkaa kirjoitella tekstejä. Blogi-intoni vaihtelee viikoittain: toisina viikkoina minulla on mielessä miljoona asiaa, joista haluaisin kirjoittaa, ja toisina mikään kosmetiikka ei säväytä minua niin paljoa, että jaksaisin alkaa työhön. On yllättävän raskasta kirjoittaa blogia, jos haluaisi tehdä joka päivälle oman postauksen.



Mutta joo, ajatettelin nyt kertoa vaikka 10 asiaa itsestäni, jotta minuun voi paremmin samaistua :)

1. Olen äärimmäisen laiska. (Miksi tämä tuli ensimmäisenä mieleen?) Koneella istuminen ja telkkarin katsominen houkuttelee usein paljon enemmän, kuin kämpän siivous.

2. Kannustan Ässiä! Tänä vuonna SM-liigan voitto ei mene väärälle joukkueelle.

3. Kissani ovat minulle hyvin tärkeitä. Eläimet ovat perheenjäseniä. Piste.

4. Olen hirveä hamsteri kosmetiikan suhteen. Kuka tarvitsee 9:ää ripsiväriä? Yksi on sentään sininen.

5. En pidä muutoksista. Rakastan rutiineja ja vihaan muutoksia. Siksi en myöskään välitä hirveästi matkustamisesta. Meikit pestään pois joka ilta vaikka zombiet juoksisivat perässä!

6. Olen herkkä saamaan raivareita. Jaa niin mitenniin poikaystävän ei pidä rasvata jalkojani joka ilta?

7. Valitan talvella liian kylmästä ilmasta ja kesällä liian kuumasta. Mikään ei ole koskaan hyvin.

8. En pidä vaatteiden ostamisesta. Kosmetiikan ostaminen on paljon antoisampaa!

9. Boikotoin Giganttia, Mäkkäriä sekä yhtä nimeltä mainitsematonta eläintarvikeliikettä.

10. Tykkään tilata netistä tavaraa ja varsinkin ulkomailta. Pakettien odottaminen on niin jännää!

Mussukan kerjäysilme :D


Onko teistä turhaa vai mielenkiintoista tietää bloggarista enemmän kuin nimimerkki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)