perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäisiloa

Hyvää pääsiäistä kaikille lukijoille! Itse rakastan pääsiäistä (ruoan ja suklaan takia) ja nautin siitä nyt täysillä, koska minulla on ollut vapaata pääsiäisenä viimeksi lapsena.

Hauskaa, kun tulin tänään kotiin, niin mies oli yllätyksenä laittanut muutaman munan piiloon minua varten :D Valitettavasti kissa oli löytänyt yhden ennen minua ja kaikki varmaan tietävät tuloksen. Ei kissat (ainakaan meidän) syö suklaata, mutta kierivällä munalla on kiva leikkiä. Näin käy joka pääsiäinen, joten kannattaa ostaa pariton määrä munia, jos halutaan ne jakaa miehen kanssa tasan  ;)

Tänä vuonna pääsiäiskynteni näyttävät tältä. Inspiroiduin Cutepolishin pääsiäiskynsistä ja halusin koittaa tyyliä myös. Tosin minulla ei ollut video auki näitä tehdessä, joten ne eivät ole identtiset.

Käytetyt lakat:

* Avon White
* Avon Sunshine
* Avon Limeade
* Snowcrystal Sweet Pumpkin
* Color Club Take Me to Your Chateau

Tämmöinen lyhyt postaus tänään ja seuraava tulee vasta ensi viikolla, koska haluan nauttia lomastani ilman stressiä. Menen nyt halailemaan ''pikkuisia'' kisuleitani ja nauttimaan niiden seurasta <3 Ehkä nappaan myös muutaman jelly beansin samalla.. Muita pääsiäiskulinaristeja?

6 kommenttia:

  1. Eikä miten söpöt kynnet! :D Mun oli muuten pakko ostaa itelleni kultanen kynsilakka, kun näin sun pakissa semmosen! (Ei oo kyl se aito kulta.) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw :D Miltä merkiltä ostit? Mun pakki on tällä hetkellä ihan sikin sokin kun etein sopivia lakkoja noihin kynsiin. Pääsiäisen jälkeen odottaa siivous :s Mut et oikeesti usko ku mä näin kaupassa niin söpösen kynsilakan et oli pakko ostaa ja kotona huomasin et ei hemmetti, mulla on jo toi ihan sama lakka :--D

      Poista
    2. Ostin Ginasta, et ei oo mikää merkkimerkki. XD
      Voi ei, mikä tuuri. Sun pitäs listata kaikki omistamas lakat!! :''D

      Poista
    3. Mä oonki listannu mut ei se auttanu xD

      Poista
  2. Nätit kynnet! Enpä osaisi itse väsätä tuollaisia.

    Hyvää pääsiäistä sullekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Päivi! :) Onneksi noi kynnet sai näyttää vähän kotikutoisilta, koska mä oon enemmänkin sellanen taiteilijaluonne, joka vaan läiskii värejä :D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)