tiistai 26. maaliskuuta 2013

Ruusuinen puhdistus

Tehdessäni ennen joulua viimeistä tilaustani Avonille (pidän Helsingissä asuessa taukoa harrastuksesta), tilasin ihanan ruusuisen kasvoputsarin, kun halvalla sain. Olisikohan puteli mahtanut maksaa n. 3€. Olin aikaisemmin ostanut kasvotuotteet Avonin Solutions sarjasta, mutta ajattelin tällä kertaa kokeilla Naturals sarjaa, koska olen pitänyt siihen kuuluvista käsivoiteista sekä vartalotuoksuista.

Koskahan muuten blogissa olisi viimeksi ollut jokin Avon-postaus? Siitä taitaa olla jo aikaa, vaikka ennen postasin niitä usein.

Tältä näyttää tuo ruusuinen puhdistustuote. Mielestäni tuotteen pakkaus on yksinkertaisen kaunis ja silmää miellyttävä. Kasvojen puhdistusrutiini-videon katsoneet ovatkin nähneet tämän jo in action, mutta muille tiedoksi, että tämä tosiaankin on puhdistusmaito! Luulin tilanneeni ihan perusgeelin, mutta yllätys paljastui vasta kokeiltuani tätä kerran, jonka jälkeen vasta luin taakse pienellä präntätyn tekstin. Mielestäni Avonin kuvastoissa ei missään käy ilmi tämän olevan puhdistusmaito.

Minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut käytössä puhdistusmaitoa, koska miellän ne kuivan ihon tuotteiksi ja petyin rankasti tajutessani mokani. Perään ajattelin, että kokeillaan nyt edes. Nyt puhdistusmaito on ollut minulla käytössä kolme kuukautta ja olen ehtinyt muodostaa oikean mielipiteeni siitä.

Tuotteessa on aivan ihana tuoksu, kuten muissakin Naturals sarjan tuotteissa. Niistä ei voi olla pitämättä! Jotenkin kesä ja Naturalsit sointuvat täydellisesti yhteen. Ruusuinen tuoksu ei ole samaa luokkaa, kuin Dr. Hauschkan ruusuvoiteessa, vaan tämä on enemmänkin sellainen keinotekoisen ruusun tuoksu, mistä henkilökohtaisesti pidän enemmän.

Voide on täyteläistä ja puhdistaa meikin hyvin. Käytän tätä aina kaksoispuhdistuksen 1. vaiheessa. En kuitenkaan pidä rasvaisesta tunteesta, jonka se jättää iholle, joten pesen mielelläni ihon vielä veden ja toisen puhdistustuotteen kanssa. Voisin kuvitella, että jos olisin todella kuivaihoinen, pitäisin enemmän kosteutetusta tunteesta. Ne, joille puhdistusmaidot ovat enemmän arkea kuin geelit/vaahdot, rakastuvat varmasti tähän tuotteeseen. Itse ainakin pidän tärkeänä tuotteen puhdistavuutta ja tämä kyllä irrottaa meikin helposti. Tuote on myös todella riittoisaa.

Tästä tuotteesta minulla ei ole varsinaisesti mitään negatiivista sanottavaa, sillä tuote on kaikin puolin hyvä, mutta ei minun tarpeilleni. Ostin samalla kertaa myös sarjan kasvovoiteen, josta minun on myöhemmin tehtävä oma postaus, koska siitä en voinut mitenkään olla pitämättä.Voiko puhdistusmaitoihin sitten tottua, vaikka niitä ei ole aiemmin käyttänyt? En tiedä, minä en ainakaan ole tottunut. Olen edelleenkin enemmän veden kanssa käytettävien puhdistusten fani. Lähinnä postasin tästä tuotteesta siksi, että muut Avonille tilausta tekevät eivät erehtyisi tämän tuotteen käyttötavasta.

Moniko käyttää puhdistusmaitoa vai pesettekö mieluummin veden kanssa?

4 kommenttia:

  1. Mä käytän meikinpuhdistukseen puhd.öljyä ja kakkosputsarina sen jälkeen puhd.maitoa. Tuota pitääkin kokeilla, saattaisin kyllä pitää tuosta, vaikka kavahdan yleensä näitä ruusuntuoksuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voisi kuvitellakaan samaa metodia, koska pelkkä puhdistusmaitokin tuo mulle ''ällön'' tunteen kasvoille ja sitä ennen olisi vielä öljy :D Tässä taas huomaa, kuinka erilaisiin asioisin ihmiset ovat tottuneet! Mä jotenkin miellän puhdistuneeseen tunteeseen veden ja vaahdon.. Mutta kokeile ihmeessä, mä en voi kylliksi kehua Naturalsien tuoksua :)

      Poista
  2. Mulla on ton naturelsien sarjan ruusu kasvovoide. Ja odotan sen käyttöä kun saan ensin vanhan kulutettua.

    VastaaPoista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)