perjantai 19. huhtikuuta 2013

Huhtikuun ylläriboksi eli LivBox

Nyt voin olla jo 99,99% varma, että jokainen LivBoxin tilannut on saanut oman pakettinsa. Ja jos ei ole niin on ainakin pakosti jo spoilaantunut. Tällä kertaa boksi saapui minulle ajoissa ja ehdin nähdä sisällön vain yhdessä blogissa. Melkein siis täydellinen ylläri ;) Oli hienoa olla kerrankin ensimmäisten joukossa pakettia avaamassa.

Huhtikuussa sisältö näytti siis tältä:

Pahoittelen kännykkäkuvia, mutta olen juuri palannut kotiin ja unohdin pakata kamerani mukaan (pahus!). Pitää selviytyä vappuun asti pelkällä kännykällä, mutta en usko, että minun tarvii hirveästi uusia kuvia ottaakaan, koska kuvavarastot ovat pullollaan materiaalia. Toisaalta olen aikamoinen fiiliskirjoittaja, että siitä huolimatta saatan keksiä aivan uuden aiheen. Sen verran voin paljastaa, että ainakin 100+ kilpailu on tulossa ja sitä varten minun on otettava muutama hassu kuva kännykällä, koska en millään malta odottaa vappuun asti. Toivottavasti ette tekään!

Mutta palataan boksin tuotteisiin, aiheena tässä yllätysboxissa olivat silmät.

Avènen terveyslähdevesi oli minun mielestäni boksin kiinnostavin tuote. Ainakin yksi kauneusjakson opettajistamme käyttää tätä pakissaan ja olen halunnut myös sellaisen itselleni. Kiitos siis LivBox-tiimille, että valikoivat tämän yhdeksi tuotteeksi, koska muuten tuskin olisin koskaan ostanut ''suihkutettavaa vettä''. Tuleepa nyt kokeiltua! Ja jos tuote on hintansa arvoinen, niin minäkin alan pitää tätä pakissa.

(Tässä vaiheessa minua alkaa jo kaduttaa, että ylipäätään otin näitä kuvia kännykällä)

Parhaasta tuotteesta kova lasku alamäkeen eli boksin minua kiinnostamaton tuote. En ole erityisen kiinnostunut Paesesta merkkinä tai sen tuotteistakaan, enkä erityisestikään näin shimmerisistä luomiväreistä. Tämä lähteekin kokeilemattomana eteenpäin ja saa toivottavasti paremman kodin, jossa sitä käytetään.

Simplen silmämeikinpostoliinoja en olekaan kokeillut aiemmin. Olen kokeillut sarjan kasvoille tarkoitettuja meikinpoistopyyheitä ja niistä olen pitänyt. Luulen siis pitäväni tästäkin tuotteesta, vaikka säästelen pakkausta kesää varten. Olen huono käyttämään tällaisia arkena, mutta reissussa ja mökillä ne ovat tosi näppäriä. Tervetullut tuote siis!

Cliniquen High Impact mascara valikoitui minun boksiini silmänympärysvoiteen sijasta. Voitte varmaan kuvitella millainen pettymys se oli minunlaiselleni silmänympärysvoidefriikille :D Mutta olen tähän mennessä saanut jokaisessa boksissa sen minua kiinnostavimman vaihtoehdon, joten hyvä onni ei tietystikään voi jatkua ikuisesti. Tulee ripsivärikin ihan tarpeeseen, kunhan olen ensin saanut kulutettua varastoissa olevat liki kymmenen pois. Nähdään varmaan kahden vuoden päästä Clinique!

Tykkäsin paljon huhtikuun boksista, enkä näe siinä mitään negatiivista, että tuotteita oli vain neljä. Jos luomari olisi ollut joltain toiselta merkiltä, niin sisältö olisi ollut erittäin hyvä. Odotan innolla millaisia muutoksia sisältöön tulee, kun kesäkuun LivBoxin hinta nousee kahdella eurolla. Päätin itse jatkaa tilausta vielä vanhalla hinnalla, koska olen utelias näkemään tapahtuuko sisällössä oikeasti mitään. Olisi kiva saada enemmän tuotteita selektiivisiltä merkeiltä (minikootkin riittäisivät), jotta niitä pääsisi testailemaan, koska isompi kynnys minulla on itse kaupasta ostaa se Lancomen huulipuna kuin Simplen meikinpoistoliinat. Erityisen paljon odotan MUFEn tuotteita.

Oletteko muuten huomanneet, että LivBoxin nettisivuille on tullut ''kauneusprofiili''-välilehti omiin tietoihin? Se ei voi tarkoittaa kuin yhtä asiaa eli sitä, että tuotteet mahdollisesti suunniteltaisiin hieman henkilökohtaisemmin tuotteen ostajalle jatkossa. Se olisi huippukehitys LivBoxille ja asiakkaat olisivat varmasti yhä tyytyväisempiä sisältöön. Menkää ihmeessä täyttelemään profiilitietojanne :)

Moniko tykkäsi huhtikuun boksista ja mitä mieltä olette hinnankorotuksesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)