keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Maininnan arvoiset marraskuulta

Moni bloggaja käy kuukausittain läpi omat suosikkinsa ja minäkin nyt päätin kokeilla samaa. En tiedä onko minulla joka kuukausi eri suosikkituotteita, mutta katsotaan tämän kuun lopussa taas miltä näyttää :)

Sori, että oon videolla ihan katki poikki ja melkeen pinossa. Olin tuona päivänä aika väsynyt. En silti tajunnut kuvausvaiheessa, kuinka paljon se vaikuttaa mun ilmeeseen. Tästä lähin (aikaisena uudenvuodenlupauksena) lupaan, että kuvaan tästedes videoita ainoastaan virkeänä. Tänäänkin minulla olisi ollut aikaa filmata, mutta skippasin, koska olen aika tylsää seuraa väsyneenä. En tiedä mistä sitä virtaa saisi näinä pimeinä iltoina.. Vinkkejä anyone? :)


Marraskuun suosikit ovat siis:

*  Labello Vitamin Shake huulirasva
* Queen Elena Coco butter
* Lush Snow Globe
* Viva La Diva kulmaväritrio blondeille
* NYX Eyeshadow base White
* Sedona Lace siveltimet FB07, EB09 ja EB21 sekä Coastal Scentsin nimetön hassu sivellin
* Sensodyne Pro-Emalj hammastahna

Kertokaapa mulle muuten teidän marraskuun suosikit!

6 kommenttia:

  1. kiva video! :) miten sä valkaiset hampaitas? voisitko tehä siitä videon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käytän Crestin Whitestripsejä ja voin arvostella ne sekä kertoa niistä videolla :)

      Poista
  2. Tilasin Lushilta saippuoita ja avasin paketin huoneessa, jossa oli muitakin ihmisiä. Kaikki tietenkin ryntäsivät tuoksuttelemaan, ja tuosta Snow Globesta tuli kyllä kaikkien ehdoton suosikki :D Todella monelle tuli siitä mieleen joku karkki (kirpeä tai makea), ja muutama sai todella voimakkaita flashbackeja lapsuudestaan. Minusta se on juuri greippisän raikas ja ihan kiva, mutta ei suosikkini. Tykkään enemmän esim. Snow Fairysta, makean perään kun olen :)

    Kosmetiikan kulutukseni on vapaa-ajalla ollut vähissä viime kuun, mutta löysin uuden itserusketussuosikin: Vita Liberatan kasvogeeli. Sisältää DHA:ta mutta ei haise! Uskomatonta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lushilta löytyy kyllä parempiakin saippuoita kuin Snow Globe, oma suosikki on aina ollut karkkinen Rockstar :) Snow Fairya olen aina halunnut kokeilla, mutten koskaan ole liikkunut joulun alla Helsingissä. Verkkokaupasta voisi tietysti tilata, mutta samoilla postareilla tulisi ostettua vaikka mitä lisää, joten tilaus tulisi mun kohdalla aika kalliiksi :D

      Kiitos itserusketusvinkistä! Arvostan todellakin tuotteita, joista ei leijaile DHA nenään.

      Poista
    2. Niin ja pitikin sanoa, että mun tilaamat Snow Globet on kyllä sinisiä! :o

      Tein tilauksen lush.co.uk-kauppaan, josta postikuluineenkin tuotteet tulivat n. 30-40% halvemmaksi kuin Suomesta. Tehtiin muutaman kaverin kanssa kimppatilaus, joten yli parin kilon tilauksesta veloitettavat 17 punnan postikulut eivät tuntuneet edes pahoilta :)

      Poista
    3. Mä oon varmaan sitten homehduttanut ton omani :D Ihan raikas silti..

      Niin joo tuolla Lushin varsinaisesta nettikaupasta sais varmaankin kaikkee sellasta mitä täällä ei oo myynnissä.. Jos saisi jonkun kaverin kanssa tehtyä kimppatilauksen, niin vois kokeilla :)

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)