maanantai 12. joulukuuta 2011

Nakke

Nyt minäkin sitten liityin niiden kerhoon, jotka ovat hommanneet itselleen Urban Decayn Naked paletin. Olen yleensä aina se Matti Myöhäinen, joka herää näihin juttuihin viimeisenä. Tällä kertaa myöhäiseen heräämiseeni on kuitenkin syy, sillä mietin pitkään mitä kaikki hehkuttajat näkevät tuossa paletissa.

Urban Decayn sivuilta
''Liuta ruskeita luomivärisävyjä? Voiko olla tylsempää?'' Niin minä aluksi ajattelin.

Viime viikolla valaistuin ja aloin ajatella, miten olen pärjännyt ilman tuota ihanuutta? Jotenkin löysin paletin sielun :) Nakupaletillahan voi loihtia ihan mitä vain ja sopivia sävyjä löytyy jokaiseen ihonsävyyn!

HQHairin 48h ale loppui tänään ja ehdein vielä laittaa paletin tilaukseen. Hintakin tippui sopivasti 42 eurosta 35:een :) Sormia jo syyhyää, kun haluan päästä kokeilemaan Nakkemeikkejä. Diorin rakkauspalettini vapisee syrjäytymisen pelosta. ( Sydämessäni on kyllä tilaa edelleen sillekin)

Olen ihan tyytyväinen tuohon siveltimen sisältävään versioon, sillä en olisi tehnyt alkuperäisellä kaksipäisellä kynällä mitään, koska kyniä on muutenkin liikaa. Siveltimiä omistan taas liian vähän. Outoa? Kiva saada myös pienikokoinen UDPP kaupanpäälle, vaikka se onkin tuollaisessa epäkätevässä pullossa :)


Joko kaikilla on oma Nakke?

3 kommenttia:

  1. Minulla ei ole vielä, mutta aion hankkia.

    VastaaPoista
  2. Ei oikein lämmitä tuo Naked. Olen vähän samaa mieltä entisen sinän kanssa, että mitä ihmiset oikein tuossa näkevät :D En kyllä itse käytä ruskeita/harmaita sävyjä lainkaan joten en vain ilmeisesti osaa antaa palettiraukalle sen ansaitsemaa arvoa (:

    VastaaPoista
  3. Ine: Odotappa vaan, niin huomaat pian omistavasi tuon paletin, on se niin salakavala :D

    VastaaPoista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)