keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Lemon Cream

Harvemmin kuvaan lakkaamiani kynsiä, vaikka vaihdan lakkaukset muutaman päivän välein. Nykyään olen jopa koittanut joka kerta tehdä niihin pieniä yksinkertaisia koristeluja mm. leimauksilla, tarroilla, linereilla, timanteilla, liukuvärjäyksellä jajaja..., joten materiaalia saisi kyllä blogia varten paljon. Jätän silti mieluusti kaikki upeat kynsikoristelupostaukset kynsibloggaajille ja postailen jostain aivan muusta. Välillä on silti kiva täälläkin blogissa vilauttaa kynsiä ja tänään ajattelin pitkästä aikaa näyttää uudenvuoden lakkaukseni.

Repäisin tuossa viikko sitten kunnolla ja leikkasin jo melko pitkäksi kasvaneet kynteni takaisin nysiksi :D Olin vähän sitä mieltä, että ne olivat kuivuudesta kärsineet ja halusin aloittaa kasvattamisen taas puhtaalta pohjalta. Eivätköhän ne taas pian ole ennallaan, jos nyt eivät muutossa lohkea (ja muistaisin öljytä ja rasvata ja viilata!).

Ihana keltainen cremelakka on Mavalan viime kesän kokoelmasta. Lemon Cream nimeltään ja tykkään tästä tosi paljon! Olen monesti sanonut vihaavani Mavalan lakkoja, mutta sävyt ovat niin ihania, että laadusta viis. Tarrat ovat Kissiltä, koska olen yrittänyt kuluttaa ko. tarrapakettia pois jo pitkään.

Keltainen + vaaleanpunainen = Kätsy tykkää. Äitini kysyi, miksi olen tehnyt pääsiäiskynnet, mutta ihan selkeät uudenvuoden kynnet nämä ovat. Ainakin minun mielestäni :D Jos tuohon päälle olisi heittänyt vielä jonkun glitterin niin vau, mutta jätin väliin, koska ovat työläitä poistaa.

Otin muuten Konad-setin mukaan sijaistaessani kehitysvammaisten tuetun asumisen yksikössä ja naisasiakkaat olivat siellä ihan haltioissaan, kun taioin kaikille koristeet kynsiin :D Kyllä kauneudenhoidonkin taidoista on siis hyötyä sosionominkin työssä!

6 kommenttia:

  1. ihanat keltaiset kynnet sinulle ja sopi sinulle. Oletko huomannut,että meikit ja kynssilakat ovat kallistuneet vuoden alusta? Mä huomasin kun kävin tänään ostamassa sokoksesta opin kynsilakn ja maksoi ennen 16,20ja vuoden alusta se on noussut 17,20.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu alvit nousivat prosentilla vuoden alusta, mikä tietysti nostaa kaikkien tavaroiden hintoja :(

      Poista
  2. Mulla on samanlainen kynsilakka:)

    VastaaPoista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)