torstai 10. tammikuuta 2013

Ensivaikutelma Tammikuun LivBoksista

Tammikuun boksi saapui minulle tänään (oli ihan huippua herätä siihen, kun postimies soittaa ovikelloa ja pääsin aamulla ensitöikseni tutustumaan boksin sisältöön!). Ajattelin joulukuussa, että en ala tekemään näiden sisällöistä minkäänlaisia postauksia, koska niin monet tekevät omansa ja lukijat ovat varmasti kohta täynnä näitä LivBox hehkutuksia, koska jokaisen boksissa on tietysti aina samat tuotteet. Tässä kuussa LivBox tiimi olikin tehnyt kivan yllätyksen ja laittanut kahdenlaisia bokseja liikkeelle. Hauskaa!

Ja nyt mietitte varmaan, että miksi sitten tein tämän postauksen, jos minun ei pitänyt näistä kirjoittaa. Minun on tässä postauksessa aivan turha kertoa tuotteista (kuinka ne toimivat, paljonko ne sisältävät tavaraa jne.), koska oletan, että suurin osa sen jo tietää. Tottakai siis voin kertoa sen jos joku kysyy, mutta tämän postauksen idea on paremminkin kertoa reaktioistani teille, kun avasin boksin ja näin minkälaisia tuotteita se sisältää. Eli siis, mitä mieltä minä olen tammikuun boksista.


Tässä ensinnäkin minun boksini sisältö sekä pieni utelias Sisko :D Me aina yhdessä availlaan mammalle saapuvat kosmetiikkapaketit, koska ollaan perheen tytöt!

Tammikuun boksin aiheena oli uusi vuosi ja uudet kokeilut, ja boksista löytyisi kansainvälisesti menestyneitä tuotteita. Kuulosti mielestäni hyvin lupaavalta! Ensireaktioni nähdessäni tuotteet oli kutakuinkin tällainen:
''Mä niin arvasin, että tammikun LivBoksiin on laitettu jokin huulituote! Mutta olimpas tyhmä, kun en tajunnut, että laittavat sinne Kate Mossin huulipunan, vaikka näistä oli arvontakin LivBoxin blogissa. Aika pieniä tuotteita, joten iso laatikko näyttää aika tyhjältä (pieni pettymys). Tuotteista vain kaksi on täysikokoisia ja nekin edullisia meikkituotteita (pettymys). Toisaalta boksi maksaa vain 13,90€ postikuluineen, joten kyllä nämä sen arvoisia tuotteita ovat (ilme kirkastuu).''
Alkufiilikset olivat vähän laimeat, mutta tajutessani, että sain aika mielenkiintoisia tuotteita testiin, pidän sisällöstä näytekokoisten tuotteiden runsaudesta huolimatta.

 Dermalogican seerumi oli tarpeellinen ylläri, sillä en omista tällä hetkellä yhtäkään seerumia ja iho huutaa kuivuuttaan pakkasella. Tässä tuotteessa pieni koko ei oikeastaan haittaa, sillä seerumia ei tarvitse paljoa, eikä sitä käytetä pitkiä aikoja yhteen soittoon. Toivotaan, että tämä tekee ihmeitä iholle!

Tammikuun LivBoxiin oli laitettu joko tämä seerumi tai sitten Dermalogican kuorinta. Onneksi sain seerumin, koska se kiinnosti minua kuorintaa enemmän.

Louis Widmerin silmänympärysvoide kiinnostaa silmänympärysvoidefriikkiä. Uusi olikin ostolistalla, mutta ei ole enää, kiitos LivBoksin. Tämänkin testailua odotan innolla.

Jos rehellisiä ollaan, niin Moroccanoil hiusöljy oli boksin kiinnostavin tuote. Harmi, että se oli näytekoossa! Olen aina halunnut päästä kokeilemaan tätä, mutta kalliin hinnan vuoksi en ole malttanut. *tuuletus*
Vähän kyllä hämää, että tuotteessa lukee ''Näyte, ei jälleenmyyntiä'' ja minähän olen juuri ostanut tämän näytteen. Ihan kuin olisin maksanut jostain, jonka olisin voinut saada ilmaiseksi.

Isadoran Wonder Nail kynsilakka ei oikeastaan kiinnostanut minua erityisemmin, sillä Jewels of the Orient -kokoelman sävy Ancient Ruby ei ole sitä ominta minua. Olen ottanut siitä jotenkin erityisen ruman kuvan, mutta uskon, että kynsillä tämä punainen lakka yllättää. Ja luonnonvalossa se kimalteli ainakin pullossa kauniisti.


Rimmelin Lasting Finish by Kate oli ihan kiva ylläri boksissa (musta hylsy 02). Voitin jo aiemmin toisen blogin kilpailusta (punainen hylsy 106) ja halusin ottaa tällaisen ''vertailukuvan''. Punien sävyt ovat lähellä toisiaan, mutta boksista tullut on selkeästi kylmä ja aiemmin saamani puna lämmin. Kuvista sävyeroa tuskin huomaa.

Olen vierastanut Rimmeliä siitä asti, kun aloin itse tienaamaan, sillä nuorempana oli pakko käyttää merkin tuotteita, koska ne olivat edullisia. Asennevammani on alkanut rakoilla, koska pidän näistä punista paljon ja Rimmel on oletettavasti muuttunut paljon 8 vuoden aikana. Katen punat ovat ihan uskomattoman pehmeästi levittyviä ja hyvälaatuisia. Ei uskoisi niin edullisiksi!

Rehellisesti sanottuna pidin joulukuun boksista enemmän, mutta ei tammikuukaan huono ollut. Tuotteille löytyy varmasti käyttöä, jos ei itseltä niin kavereilta :) Kaikkia tuotteita kyllä kokeilen ensin itse ja päätän vasta sitten, pidänkö itselläni (viime kuun Louis Widmerin kuorinta lähti eteenpäin, koska ei sopinut iholleni).

Kertoilkaapa te, mitä mieltä olette olleet tammikuun LivBoxista? Mitkä oli teidän suosikit ja mahdolliset pettymykset? Saitteko kuorinnan vai seerumin? Entä kynsilakkasävyn? Onhan LivBoxin konsepti tuttu kaikille?

Tässä vielä meiän pieni apina tutkailemassa, mitä ihmettä se postimies aamulla toi.

Hmm.. Erikoinen tuoksu. Mitäköhän siellä sisällä on?
Sehän selviää vain kurkistamalla sisään!
Lakkaa nyt jo se räpsiminen ja avaa tää boksi!





19 kommenttia:

  1. Minäkin naputtelin juuri postauksen tästä. Mietin samaa, että aika moni näitä postauksia varmaan tekee, mutta toisaalta kun sisältö ilmeisesti hieman vaihtelee, niin voi olla mielenkiintoista katsoa mitä muut ovat saaneet.

    Onneksi mulle ei tullut sellaista kynsilakkasävyä, jonka olisin jo ehtinyt ostaa! Sain siis Paradise Greenin, ja olen viime aikoina ostanut neljä muuta IsaDoran lakkaa.

    Mulle tuli tuo kuorinta, seerumi olisi myös kiinnostanut enemmän, mutta on tuotakin jännä kokeilla, kun nuo jauhemuodossa tulevat kuorinnat ovat minulle uusi juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää käydä katsomassa sun mietteet uudesta boksista! Erilaisia kynsilakkasävyjä on ollut ilmeisesti paljon liikkeellä ja mielenkiintoista nähdä, mitä muut ovat saaneet :) Sulla kävi hyvä tuuri, ettei tullut semmosta lakkaa, jonka olisit jo ostanut!

      Ai en tiennyt, että se oli jauhekuorinta. Ei olisi ehkä haitannut yhtään saada sekään, sillä en ole myöskään ennen sellaista kokeillut :)

      Poista
  2. En ole vielä hakenut omaani postista (meillä ei postimies soittele ovikelloa). Valikoima on pienoinen pettymys. Toisaalta hintakin on halpa. Taidan lähteä heti hakemaan pakettini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äkkiä sitten postia kohti Ninni ;) Täysikokoisia tuotteita olisi saanut olla enemmän, mutta kyllä tämän ymmärtää, koska hiusöljy ja seerumi ovat tosi kalliita tuotteita täysikokoisena. Pääseepä testaamaan tuotteita, joita ei olisi muuten voinut ostaa :) Kerro sitten saitko seerumin vai kuorinnan ja minkä kynsilakkasävyn!

      Poista
  3. Kiva kun teit tällaisen vähän kriittisemmän arvion boksista :) Tuntuu, että varsinkin muotibloggaajat vain hehkuttavat joka ikistä tuotetta "iik katsokaa kuinka ihana tääkin on!!". Ei sekään väärin ole, mutta on hyvä kuulla vähän kriittisiäkin näkemyksiä paketin kokoamista kohtaan :)

    Toivotaan, että seuraava boksi olis sitten joka tavalla kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni LivBox tiimi on aivan mahtava, kun on järkännyt meille suomalaisillekin oman GlossyBoxin, joten tunnen olevani kamala ihminen, kun en ole täysin tyytyväinen tämän kuun boksiin :D Toisaalta rima on asetettu aika korkealle, koska viime kuun tuotteet olivat mielestäni niin hyvin valittu. Onneksi aina tulee uusia ja parempia bokseja :)

      Poista
    2. Sä olet kuitenkin maksava asiakas, joten älä tunne yhtään huonoa omaatuntoa kriittisestä asenteesta :) Se on vain tervettä, sillä yritys kuitenkin tekee voittoa tällä boksilla (eihän se muuten olisi edes kannattavaa!) ja on siten vain yksinkertaisesti vastannut kysyntään. Eihän ne mitään hyväntekeväisyyttä tee ;)

      Poista
    3. Totta! Ei se boksi ilmaiseksi asiakkaille kotiin saavu.. Oma vikani kuitenkin, koska olen tähän ''sika säkissä'' leikkiin lähtenyt :D

      Poista
  4. Kauhee, kun te ootte nopeita tekeen nämä postaukset. Mun LivBox -postaus tulee huomenna :)
    Mun mielestä oli myös parempi boxi kuin edellinen. Itse oon vaan ihan kateellinen tuosta kynsilakkaävystä, sillä oon just tuota punaista kuolannut kaupassa ja itse sain vihreän paradise greenin, joka ei oikein mun juttu oo.
    Minä sain myös seerumin ja hyvä niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukihärö iski...sun mielestä tää joulukuun boxi oli parempi ja mun mielestä tämä :)

      Poista
    2. Vapaapäivää viettäessä kirjoittaa postauksen jos toisenkin :D Ite olisin henk. koht. mieluummin ottanut Paradise Greenin, mutta toisaalta on hauska, että saa sellaisia tuotteita, joita ei olisi kaupasta ihan heti valinnut :) Ottamani kuva ei kyllä näytä parhaita puolia Ancient Rubysta, koska valoa vasten se on jopa aika kaunis punainen!

      Poista
  5. Heiii hauskaa! Sä sait aika erialaisen paketin ku mä..... Jännää!:)) Kivan värinen huulipuna, onks toi sävy 02, näyttää aika samalta ku minkä mä sain (13) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä luin myös sun arvion boksista ja saatiin näköjään mahdollisimman erilaiset :D Ja joo sävy on tosiaan 02 ja huulilla fuksianpunainen (kuva hämää aika paljon).

      Poista
  6. Minä olin pettynyt boksin kynsilakkasävyn tummuuteen, kun tuon tummanpunaisen sain ja samaten huulipunan räikeyteen. Olisi kiva, että tällaisessa lähetyksessä ne olisivat melko neutraaleja värejä, kun niitä ei voi itse valita. Käyttämättä jäävät itselläni. Onneksi sentään tuon seerumin sain, kun se on kiinnostava.
    -Auroora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan. Suurin osa varmaan käyttäisi mieluiten neutraaleja sävyjä. Kannattaa silti edes kokeilla, sillä LivBoksin ideahan on, että saat kokeiluun tuotteita, joita et välttämättä itse olisi ostanut kaupasta :)

      Poista
  7. Sain täsmälleen samanlaisen pakkauksen huulipunan ja kynsilakan sävyjä myöten. Ensivaikutelma paketista oli myös ihmetys siitä kuinka kaikki tuotteet olivat tosi pieniä, pahvilaatikoksi olisi hyvin riittänyt neljäsosa boksista. Kynsilakka on mielestäni ihan ok ja odotan innolla miltä se näyttää käytössä, huulipuna on taas aivan liian räikeä ja olenkin kateellinen niille jotka saivat sen nuden version. Luultavasti hylsy jää laatikon pohjalle pyörimään, kunnes vuoden päästä heitän sen roskiin :( Huulipunan koostumus tuntui kyllä hyvältä ja kosteuttavalta huulilla, ja saihan siitä yhdet hyvät naurut kun sitä kokeili. Hiusöljy oli myös mun mielestäni paketin mielenkiintoisin tapaus, joskin pikkasen kismitti se että tuote oli ilmaisnäyte. Koitin öljyä tukkaan ennen föönausta ja voi herranjesta kuinka pehmeät latvat tuli! Kamalaa kun tuotteen ovh on niin korkea, oon sitä monesti kuolannut mutten ole antanut itselleni lupaa ostaa. Luvassa on siis tahtojen taistoa kun näytepurkki tyhjenee :D Silmänympärysvoide on ensikokeilun perusteella ok, mutta seerumi taas tuoksuu tai oikeastaan haisee hieman pahalle.
    Helmikuun boksia odotellessa ;D
    -Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samikset :D Mä ihastuin myös Moroccanoiliin kun kokeilin tänään. Vaikuttaa tosi lupaavalta! Saa nähdä pystynkö minäkään hillitsemään itseäni etten ostaisi täysikoista tuotetta :) En ole vielä kokeillut seerumia, mutta odotan jo, että pääsen haistamaan tuoksua, kun siitä mainitsit :D

      Poista
  8. Mua epäilyttää LivBoxissa eniten se, että lopulta paketissa on vain yksi normaalihintainen halpis-tuote ja loput pelkkiä näytteitä. Mun mielestä näytteistä ei vain yksinkertaisesti pitäisi joutua maksamaan mitään. Niitä kuuluisi saada kaupoista (ja apteekeista) ilmaiseksi kun vain pyytää ja pienempiä näytteitä totta kai vaikka lehtien välistä :/

    Mulle tulee ensimmäinen LivBox vasta ensi kuussa, toivottavasti panostavat tuon boksin tuotteisiin enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että LivBox tiimi on saanut palautetta tämän kuun boksin sisällöstä ja panostavat seuraavaan enemmeän. On kyllä hassua, että tämä boksi ei ollut lähelläkään edellisen boksin yhteisarvoa :( + ihan kuin asiakasta pidettäisiin tyhmänä, kun laitetaan ilmaisia tuotteita, joissa vielä lukee, ettei jälleenmyyntiin.

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)