sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Joulukuinen saalis

Tämän videon kuvasin about joulukuun puolessa välissä, kun olin juuri saanut Amazonista tilaamani kynsilakat. Tilasin OPI:n Hollantikokoelman lakkoja sekä yhden Bondin. Tarkoitukseni oli tilata vielä kuusi muutakin Bondia, mutta jätin tilaamatta, koska en oikeasti tarvitse niin paljon lakkoja! Hienojahan ne ovat ja ikään kuin keräilen niitä, mutta miksi sijoittaa isoja summia johonkin, jota sitten todellisuudessa tulee käytettyä kerran vuodessa. Olen tällä hetkellä ehdottomassa kynsilakkojen ostokiellossa vähintäänkin tammikuun.



Kynsistä puhuen, minulla on tällä hetkellä menossa cracklekynsikausi. En ole käyttänyt pitkiin aikoihin halkeilevia lakkoja, mutta muistin jälleen nämäkin. En itseasiassa omista kuin kolme OPI:n crackle lakkaa: black ja silver shatterin sekä vihreän Shatter the Scalesin, mutta niillä saa luotua paljon erilaisia tyylejä.

3 kommenttia:

  1. Sulla on kivasti rajattu silmät :) Millä tuotteella oot tehnyt ne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon käyttäny mustaa Maybellinen geelirajausta. Toimii hyvin vieläkin, vaikka on ollut mulla jo vuoden. Pitäisi silti hygieniasyistä heittää se jo pois ja hankkia uusi tilalle..

      Poista
    2. Joo, mietin hetken ja heitin sen menemään :D On mulla tuoreempiakin mustia rajausvärejä..

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)