perjantai 18. toukokuuta 2012

Kauhukynnet

Pääasiassa bloggaan kauniista ja minulle mieluisista asioista, mutta nyt on pakko nostaa kissa pöydälle ja näyttää teille karu totuus!

Kynteni ovat tällä hetkellä aivan hirveät.

Läträän töissä niin paljon veden kanssa, etteivät kädet ehdi edes kuivua muuten kuin ruokatauolla. Koska en saa myöskään käyttää kynsilakkaa, kynnet joutuvat äärimmäiselle koetukselle. Ne pehmenevät veden vaikutuksesta ja lohkeavat joka kerta. Vesi myös kuivattaa käsiä, eikä rasvaamisesta ole ollut apua.

Kärsin tästä tilanteesta. Ei naisihmisen kynnet voi olla tuon näköiset! Valitettavasti ne tällä hetkellä ovat :(

Etusormet ovat ehkä kaikkein pahimmat, sillä ne ovat liuskottuneet ikävästi kuivumisen johdosta.

Ei riitä, että kynteni ovat nyt tuollaiset töpöt, joita saan jatkuvasti viilailla lyhemmiksi, koska kynnen kärki on mennyt huonoksi, vaan ne ovat myös kellastuneet kynsilakan käytöstä johtuen. Käytän aluslakkaa, mutta ei se aina auta.

Nuorena peloteltiin, että jos polttaa tupakkaa, saa tällaiset kellastuneet ja kuivat kädet. En ole edes maistanut tupakkaa ja käteni ovat silti tässä kunnossa. Reilua?

Ensi viikolla Spider-Man lakkani saapuvat minulle, eikä kyllä tee yhtään mieli lakkailla näitä hirviökynsiä. Mikään lakka ei nimittäin näytä näissä hyvältä. Toivottavasti saan suostuteltua jonkun muun pitkäkyntisen lakkausuhrikseni, sillä haluan kuitenkin päästä heti kokeilemaan uusia lakkoja!

Jos jotain hauskaa keksin tästä asiasta, niin ne ovat nyt melko samanlaiset, kuin tällä lakalla lakattuna. Jos siis haluatte yhtä hirveät kynnet kuin minulle, lakatkaa ne Color Clubin Oh Naturalella :)

Ainoa jotenkuten säästynyt kynsi on tuo vasemman käden pikkurilli. Jos ihmettelette, miksi en leikkaa sitä samanpituiseksi muiden kynsien kanssa, niin tiedoksi, että se motivoi minua tässä taistelussa vettä vastaan :D

Onko kellään muulla ongelmia kynsien kanssa? Tarvitsen lohtua :)

8 kommenttia:

  1. Älä ole yhtään huolissasi kynsistäni. Mä pureskelen kyntini yleensä tosi lyhyiksi. Mutta nyt olen ruvennut kasvattamaan kynsiäni ja käytän avonin ihanaa kynsinauha rasvaa joka auttaa kynsiäni.:) Käytän avonin hiusnaamota ja se on todella hyvää ja maksaa jotain 4 euroa. Suosittelen kokeilemaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmonen Avonin Natural hiusnaamio, mutta oon kokeillut sitä vasta pari kertaa ja tähänastiset kokemukset on olleet ainakin hyvät :)

      Poista
  2. Minä en panosta paljoa meikkeihin rahaa. Mulle riittää yksi ripsiväri pari luomiväri palettia,yksi puuteri ja yksi meikkivoide ja niilä pärjään hyvin :)Shampoisiin ja hoitoaineisiin panostan sitten enemmän ja hiuslakkaan. Ja pystyn käyttämään edullisia kynsilakkoja. Mun ei tarvi tehdä joka paikkaan eri meikkiä. Meikkaatko vaatteiden mukaan?
    Mä panostan enemmän vaatteisiin :) Teetkö joka päivä eri meikin? Ja voin myös kulkea kaupungilla ilman meikkiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edullisemminkin pärjää kyllä :) Mulle kosmetiikka on lähinnä harrastus, johon panostan välillä enemmän ja toisinaan vähemmän..

      Tulee kyllä paljon meikattua vaatteiden mukaan. Joskus vaatteiden värin mukaan, mutta useammin yritän pitää silmämeikin kylmänsävyisenä tai lämpimänä riippuen vaatteista :) Viime aikoina olen käyttänyt vuorotellen kahta eri meikkiä, mutta en kyllä normaalisti jaksa tehdä samaa meikkiä kahtena päivänä peräkkäin.

      Poista
  3. Mikä on sen amerikkalaisen putiikin nettisivu? Mistä tilaat meikkejä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaan yleensä Nonpareil Boutiquesta NYXin meikkejä (http://www.nonpareilboutique.com/). Kynsilakat ostan aina Amazonista (http://www.amazon.com/), sillä tarjontaa on paljon :)

      Poista
  4. Katkeilevat ja kuivat minunkin kynnet vaikka mitä tekisi.Joudun pitämään lyhyina enkä käytä lakkaa ollenkaan kun ei kestä jatkuvan pesun takia käsivoiteisiin taas menee rahaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain pillerikuuria pitäs varmaan alkaa syömään, että kynnet vahvistuisi. Ei kai tässä muukaan auta :s

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)