maanantai 8. kesäkuuta 2015

LivBox 6/15

Kesäkuun LivBoxit ovat juuri saapuneet tilaajille joko kotiin kannettuna tai nyt uutena toimitusmuotona pakettina postikonttoriin tai SmartPost-automaattiin. Minun piti muuttaa tietoihini SmartPost-toimitus ja unohdin tottakai, mutta ei se ollut niin vakavaa hakea pakettia postitoimistosta. Täytyy muistaa päivittää tiedot seuraavaa toimitusta ajatellen (unohdan kuitenkin). Nykyään paketteihin saa myös seurantakoodin, mutta minä en ole niin kiinnostunut odottamaan pakettia, että seuraisin sen kulkua. Jos sitä ei ala jostain syystä kuulua, niin sitten seurantakoodi on hyvä olla.



Kesäkuun LivBoxin teemaväri on vaaleansininen ja teemana kesälomakausi ja reissailu.


Jep! Mökillä ollaan!


Boksin sisältö näyttää tältä ja pilvisestä säästä johtuen kuvissa kirkkauseroja. Olen alkanut käyttää kuvien ottamiseen enemmän iPhonea, joten anteeksi vähän huonolaatuisista kuvista, mutta eiköhän niistä asia käy ilmi. Panostan kuviin enemmän, kun on siihen inspiraatiota.

Sisältö on aika runsas ja mukana on kaksi bonustuotetta Compeedilta sekä Jordanilta.


Jordanilta boksiin on lisätty hammasharja suojuksella. Tulee varmasti käyttöön, sillä harja on softi ja pinkki ;) Siinä ei ole kyllä kielenpuhdistajaa, johon olen tottunut, mutta antaa mennä.


Compeedilta tuli rakkolaastareita. Nämä on huippuja ja niitä pitää olla kaapissa aina! Tämä on kätevä käsilaukkuun kovan ulkokuorensa vuoksi ja pelastaa minut seuraavaksi, kun kenkä alkaa hiertää reissun päällä. Aika kultaa muistot hyvin, eikä sitä tajua ennen ensimmäistä rakkoa, kuinka paljon kesäkengät rasittavat jalkaa enemmän kuin talvikengät. Kesällä tulee luonnollisesti kuljettua enemmän korkkareilla, joten rakkolaastareita ei voi olla koskaan liikaa.


Itse boksiin laskettuihin tuotteihin minulle valikoitui Herbinan body mist (Uusi!), joka tuoksuu mansikkaunelmalta (Strawberry Dream). Toisena vaihtoehtona bokseissa näytti olevan Rimmelin kynsilakka. Onneksi minulle valikoitui Herbina, koska kynsilakkoja on kaapeissa liikaa eikä tällä hetkellä yhtään body mistia.

Ohjelehtisen mukaan tämä käy vartalolle, hiuksille ja myös huonetuoksuna. Tulen varmaan käyttämään body mistia monipuolisesti. Juuri suihkautettuna Strawberry Dream tuoksuu mansikkamargaritalle, mutta alkoholin haihduttua jäljelle jää hyvin makea tuoksu. Tykkään paljon!


 L`Occitanen Verbena suihkugeeliä (Best Seller) oli boksissa pieni 30ml pullo. Pidän pienistä suihkugeeleistä, sillä ne on kätevä ottaa matkalle ja saunaan, eikä niihin ehdi kyllästyä samalla tavalla kuin isoihin vastaaviin. Kyllästyin jopa Lushin Snow Fairyyn, vaikka se on mitä ihanin suihkugeeli. Pienet suihkarit pitävät siis mielen virkeänä ja aistit avoinna!

Testaan mielelläni Verbenaa. Tykkään L`Occitanen tuotteista muutenkin. Ja lisää L`Occitanea saa tulla bokseista :) *Vihjaa LivBox-tiimille*


Yhtenä tuotteena oli Lumene Natural Code Eye Intensifier sävyssä 2 Pearly Taupe (Uusi!).

Jes jes! Vedenkestävä kynä eikä musta! Olen niiiiiiin kyllästynyt mustiin rajauskyniin, joten helmiäistaupe on hyvin tervetullut ilahduttaja. Tälle löytyy varmasti käyttöä.


Sitten boksista löytyi Bernard Cassieren sitruuna-minttu kosteuttava mattafluidi (Uusi!)

Bernard Cassiere miellyttää minua myös, sillä aiemmin boksista tullut suklaakuorintavoide oli kuin taivaasta. Seuraavaksi sitruuna-minttua minulle kiitos! Kuvauksesta päätellen se on hyvin passeli minun kesällä rasvaisuuteen ja epäpuhtauksiin taipuvalle sekaiholle. Mattatuotteet ovat nyt ajankohtaisia.


Boksissa oli myös Kubiss London Kubiss kivipuuteri sävyssä 1 translucent. Vaikutti kokeillessa ihan hyvältä sävyltä minulle. Puuteri tuoksuu mummomaiselta, enkä muutenkaan välitä Kubiss tuotteista, mutta puuteria kuluu tasaiseen tahtiin, joten eiköhän tämäkin tule käytettyä, koska sävy passasi. 

Viimeisenä Rexona Maximum Protection Confidense (Uusi!). Nimi ainakin kuulostaa lupaavalta :D Olen tottunut käyttämään suihkutettavia dödöjä, mutta tämä ei ollut ihan perus roll-on, vaan voidemainen anti-perspirantti. Kokeilen mielenkiinnolla ja pidän sormet ristissä, että tämä toimii minulla eikä sotke vaatteita. Tuoksu on ainakin tosi kiva ja raikas.

Tuotteiden lisäksi boksi sisälsi L`Occitanelta ilmaisen lahjan myymälässä vieraileville tai nettikaupasta tilaaville. Minä en tästä tilaisuudesta hyödy, kuten en useimmista aiemmistakaan ''mainoksista'', joita boksi yleensä sisältää. Lisäksi lehtipalvelu FLOU tarjoaa LivBoxin tilaajille 2kk ilmaiseksi. FLOUTA voisin kyllä harkita kokeilevani, jos se ei sisällä ostopakkoa.

Kokonaisuutena kesäkuun LivBox oli minusta runsas ja mielenkiintoinen. Näistä tuotteista saa kasattua aika kivan kokonaisuuden matkalle tai festareille. Kiva, että tuotteita oli niin monipuolisesti eri tarkoituksiin, eikä tämä ollut pelkästään hiuksiin tai ihonhoitoon suuntautuva boksi. Tuntuu, että sain rahoilleni hyvän vastineen ja pääsen kokeilemaan tuotteita, joita en olisi muuten ostanut. Rakkolaastarit oli ainoa, jota olisin muutenkin kaupasta hakenut.

Mitäs te tykkäsitte?

4 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin tästä just sisällön monipuolisuuden takia, ja tuotteet ovat kivan kesäiset :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tää oli ihan kiva laatikko. En nyt varsinaisesti hurrannut, mutta tykkäsin kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boksissa täytyis olla huikee määrä selekosmetiikkaa, että mä hurraisin, mutta ei tää huono ollut ollenkaan :D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)