sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Blondista pinkki

Juhannuksesta selvitty!

Minun tämän kesän väri on selkeästi pinkki. Niin kynsissä, huulikiilloissa, karkeissa (mm.. amazon eläimet), juomissa.... kuin myös hiuksissa. Instagramissa minua seuraavat ovatkin jo nähneet muodonmuutoksen. Jos et vielä seuraa Instassa niin ala seurata @catcatsy



Mä istahdan aina Väinölän Hiuspisteelle parturin tuoliin :) Tiia osaa tehdä aina sellaisen tukan, mihin oon tyytyväinen ja tuntee minun hiushistoriani paremmin kuin kukaan. Voin lämmöllä suositella Väinölän Hiuspistettä jokaiselle porilaiselle tai Porissa parturissa käyvälle.

Aloitettiin muodonmuutos vaalealla tyvivärillä.




Kun pinkki suoraväri saatiin päähän, aloi vähän hymyilyttää, että mitäköhän tästä nyt tulee :D




Lopputulos oli liukuva pinkki-vaaleanpunainen. Latvoja on värjätty niin moneen otteeseen, että ne eivät enää ottaneet väriä niin hyvin itseensä. Vanhan värin putsaus vaalealla olisi varmaan parantanut tulosta. Mutta hyvä näinkin :)

Toiveena minulla oli kunnon pinkki, josta sitten pesujen myötä haalenisi vaaleanpunainen. En halunnut suoraan kevyttä vaaleanpunaista väriä, koska pelkäsin sen haihtuvan heti pois.







Kuvat nappasin Instagramista ja tästä tulikin oikea meitsin naamapläjäyspostaus, mutta koittakaa kestää :D Yllä olevissa kuvissa hiukset on suoristettu ja alla olevassa minun villi luonnonkihara.




Värjäyksestä on reilu viikko ja tukka on haalistunut aikalailla. Nyt se alkaakin olla sen värinen, mitä alunperin ajattelin. Nautin shokkipinkistä, mutta vaaleanpunaisessa olen enemmän kotonani. Väri on edelleen liukuva ja latvat ovat päästäneet väriä hurjasti pesuissa. Ennen juhannusta koitin parantaa väriä sekoittamalla suoraväriä hoitoaineeseen, mutta se ei auttanut kyllä yhtään. Pidin väriä hiuksissa 10 min, ja olisi ehkä pitänyt muhitella kauemmin? Minulla on hieman vielä suoraväriä jäljellä, jolla voisin latvoja koittaa parannella.

Pinkin tukan ylläpitäminen on todella vaikeaa! Väri haalistuu tosi nopeasti, eikä ota hiuksiin kiinni tasaisesti. Harmi juttu, sillä pinkki pää on aikas makea! Minkä värinen on sinun kesätukkasi?

4 kommenttia:

  1. Aivan ahana toi väri, ihastelin sitä jo Instassa. <3 Mä pidän vain tylsää vaaleaa. :D

    VastaaPoista
  2. Tsiisus miten toi haalistuu :O Sulla on ilmeisesti tosi hyväkuntoinen pohja siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Hiukset on sileet ku vauvan pylly :D Mut seuraavalla parturireissulla kokeillaan kestävämpää pinkkiä.

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)