tiistai 7. toukokuuta 2013

Finaalissa

Kiitos kaikille, jotka ovat laittaneet minulle sähköpostiin meikkikuvia kilpailua varten, olen niistä hyvin mielissäni :) Kilpailuaikaa on jäljellä enää tämä viikko ja otan mielelläni vastaan lisää kilpailukuvia. Alkaa tulla jo kiire, mikäli haluaa osallistua! Parilta henkilöltä ei ole tullut vielä kuvia, jotka ovat luvanneet osallistua, joten jos tunnet omatunnon pistävän sydämessäsi niin lähetäpäs minulle pian kuvamatskua! :D
Otsikon voi ymmärtää monella tapaa, mutta siihen ei ole vain yhtä oikeaa vastausta. Blogi on pysynyt hiljaisena jo yli viikon, mikä tapahtui ihan suunnittelematta, mutta oli minulle hyväksi. Piti postailla vappumeikkiä ja tutoriaalia ja vaikka mitä, mutta jäivät tekemättä. Paljon muitakin asioita on jäänyt tekemättä ja roikkumaan, mutta en ole voinut nyt niille oikein mitään. Anteeksi siitä, että en ole ehtinyt vastata kommentteihin. En ole edes lukenut muiden blogeja kahden viikon aikana, joten olen tällä hetkellä niin out blogimaailmasta kuin voi olla.

Olen ollut varsinainen stressikimppu viimeisen viikon ajan, koska Makerin loppukokeet ovat olleet meneillään. Se on ollut suurin syy blogihiljaisuuteen, koska minun on pitänyt ihan oikeasti harjoitella ja tehdä layouteja kokeita varten. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että pääsee näin vaativan koulun loppukokeista heittämällä läpi, vaan on oikeasti tehtävä töitä hyvien arvosanojen eteen. Nyt voin ilokseni kertoa teille, että kokeet ovat minun osaltani suoritettu ja kesäkuussa olen ihan oikeasti kauneusmeikkaaja :) Hyvin raakile vielä, mutta pirun onnellinen raakile. Valmistujaiskakku tulee olemaan hyvinkin alaan liittyvä ja sen on minulle luvannut valmistaa rakas ystäväni, jolle voisin muistuttaa useammin, kuinka tärkeä ihminen hän minulle on.

Tästä pääsenkin hyvin seuraavaan aiheeseen, eli koulu on todellakin nyt finaalissa ja minun aikani Helsingissä alkaa olla ohi. Hyvästelen viikonloppuna kaupungin, mutta sitä ennen minulla on vielä aikaa nauttia olostani täällä. Helsingistä tuli minulle kuin toinen koti ja Makerin tytöistä korvaamattoman tärkeitä, mutta sydän vie edelleen kotiin perheen luo, joten se olkoon seuraava etappini. Aion perustaa kesällä oman yrityksen ja katsoa, mitä kotikaupungillani on minulle tarjottavana. Kotiini ''rakennan'' meikkistudion, jossa pystyn tarvittaessa tekemään meikkauksia.

Vaati vähän ponnisteluja, että jaksoin päivittää edes tämän verran blogia, mutta katsotaan, joko tämä tästä lähtisi taas käyntiin. Nyt on pakko kuitenkin mennä iltapalalle ja petiin, että jaksan huomenna aamulla herätä mainoskuvauksia varten. Jotta postaus ei jäisi täysin kuvattomaksi, tässä teille muutama kännykällä napsaistu kuva edellisviikonlopun muotibrunssista Klaus K:ssa. Tietysti vain malleista, jotka meikkasin. Puvut ovat Jukka Rintalan.

Kännykällä otetut kuvat eivät todellakaan tee meikille hyvää, mutta tyyli oli aika yksinkertainen: vahvat kulmakarvat ja vahvat huulet. Nyt olen saanut jo Leicani takaisin, enkä enää koskaan eroa siitä :D

Pitihän look tietysti testata itselläkin ja herranjumala mullahan on huulet :D Ei ne nyt oikeasti tuollaiset ole, mutta kynällä saa ihmeitä aikaan. En suosittele kokeilemaan kotona, jos et ole ihan varma, että osaat tehdä sen fiksusti. Hyvinkin helppo meikkimoka.

Kuullaan taas pian ja muistakaahan lähetellä niitä kuvia! ->  katsykissa (at) hotmail.com

23 kommenttia:

  1. Onnea Satu! Yrityksen perustaminen kuulostaa niin jännältä, jee! Moikkaillaan kotikaupungissa, jos bisneksiltä vaan suinkin ehdit. ;) Tuanoi, oon tässä nyt viikon pohtinut, että osallistuako vaiko eikö sun kisaan kun jänistyttää. We'll see... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja tottakai, vaikka kesällä? Meillä on toistemme numerot niin ollaan yhteyksissä! Ja of course sä osallistut, ja pistätkin parasta peliin ;D

      Poista
    2. Jee! Juu, vaikka kesällä! Mullahan on ruhtinaaliset 6 vk lomaa, niin varmaan tulee siellä kaupungissakin jossain välissä pyörittyä. :) Päivittele blogia kun kerkeet niin pysytään ajantasalla, et kuin tuoreella meikkitaiteilijalla sujuu!

      Poista
    3. Vau, mulla ei oo edes ton vertaa lomaa :D Mut koitan tosiaan vähän skarpata blogin suhteen!

      Poista
  2. Onnea täältäkin sinne! Sulla on varmasti jännittävä kesä edessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) En siitä jännittävyydestä tiedä, alkuvuosi on ollut niin huikeaa, että sitä on paha pistää paremmaksi!

      Poista
  3. Onnea paljon sulle! On muuten kauniita nuo meikkaukset, joita oot tehnyt :)

    Täällä yksi meikkikriiseilijä, olen luvannut osallistua kilpailuun ja aionkin! Mulla on vaan hirvee inspiraatiokato, enkä osaa yhtään päättää minkälaisen meikin tekisin :D Aihe on aika haastava :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Muotinäytökset on itseasiassa mun lemppareita kun niissä ei tarvi aina mennä kaikkien sääntöjen mukaan vaan voi välillä revitellä.

      Onhan tässä silti vielä aikaa useampi päivä :) Keksinkö haastavan aiheen? Jes! Se oli nimittäin tarkoituskin :D

      Poista
  4. Mihin kotikulmillesi perustat yrityksen? Mitä teet kesän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töitä ja töitä. Freelancerina..

      Poista
    2. Teetkö freelancerin töitä kesän? Tovoittavasti kotikaupungisi tarjoaa sulle töitä.Pidätkö isot valmistuais juhlat? Mukavaa loppu aikaa sinulle Hesaan. Bogiasi on ihana lukea ja olet kaunis tyttö :)

      Poista
    3. Kiitos :) en pidä isoja juhlia . Katsotaan nyt miten työt lähtevät käyntiin.

      Poista
  5. Mä yritän osallistua kilpailuun, kuten aiemmin lupasin! Nyt on ihan hirveästi kaikkea meneillään, mutta tosiaan yritän.

    Tulevaisuudensuunnitelmasi kuulostavat hienoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa Päivi :) Toivottavasti kerkeät, vaikka tiedän hyvin millaista kiireen keskellä on yrittää vielä tehdä jotain ylimääräistä. Itsenikin on pitänyt lähettää kuva Kosmetiikkaobsession kilpailuun, mutta kiire on vähän haitannut luovuutta.

      Koskas muuten sun valmistujaiset on? :)

      Poista
  6. Muistatko mitä huulipunaa käytit tuolle mallille keskimmäisessä kuvassa, siis tuo punainen huulipuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ben Nye Marilyn Red tai Poppy. Veikkaan jälkimmäistä..

      Poista
  7. Lämpimät onnittelut, niin hienoa! Olen niin iloinen sun puolesta! :)

    Aivan ihania meikkejä, vau!

    VastaaPoista
  8. mitä töitä teet kesät? Koska kirjoittelet blogia taas?

    VastaaPoista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)