lauantai 12. syyskuuta 2015

Lauantain Lush-hemmottelua!

Kylpyamme on kodissamme ihan pakollinen juttu. Ollaan asuttu kahdessa asunnossa, jossa ei ammetta ollut, mutta aina sitä olen kaivannut. Pelkään, että joskus tulee taas sellainen tilanne, että joudumme muuttamaan asuntoon, jossa ammetta ei ole tai tulee vesivahinko/putkiremontti, jonka jälkeen kylpyhuoneemme uusittaisiin ja sinne tehtäisiin suihku. Satu <3 kylpyamme, ikuisesti.

Mikään ei ole ihanampaa kuin nukkua viikonloppuna pitkään, syödä aamupala hidastellusti yöpaidassa ja mennä sen jälkeen kylpyyn lämmittelemään. Minulla on aina kylpiessäni kylpyvaahtoa, mutta välillä on kiva hemmotella itseään jollain erityisemmällä, kuten Lushin kylpytuotteilla. Unohdin mainita Hesalaiset -postauksessa, että kävin myös Lushilla ja ostin kokeiluun yhden kylpysulan ja yhden kylpypallon.



Melting Marshmellow Moment kylpysula pääsi ensin kokeiluun.


Tuote on kerrassaan suloinen pinkki möllykkä, joka murennetaan kylpyyn juoksevan veden alle. Itse koin, että 1/3 tuotetta on ihan riittävä yhteen kylpyyn, joten saan nauttia tästä kolmen kylvyn verran. Tuotteen voi myös tiputtaa kylpyveteen sulamaan, kuten kylpypommit. Silloin se sulaa hitaammin, eikä lähde samalla tavalla ''pörisemään''.



Tuote vaahtosi ihan kevyesti ja muutti veden hennon vaaleanpunaiseksi. Tuoksu oli ihana ja toi minulle mieleen Rockstar palasaippuan. Kaikki pinkki, tyttömäinen ja karkkia muistuttava puree minuun, joten rakastuin Melting Marshmellow Momentiin.

Kylvyssä oli ihana lojua, sillä kylpysula tuntui pehmentävän ihoa. Hieroin ohuen vaahtokerroksen käsivarsille ja iho tuntui sen jälkeen niiiin pehmeältä. Kylpysula sisältää reilun kaupan luomukaakaovoita sekä manteliöljyä. Laitoin kylvyn jälkeen kosteusvoidetta vain dekolteelle, koska pesin vielä vartalon suihkuöljyllä, joten iho ei kaivannut enää rasvaamista.

Melting Marshmellow Moment oli ensimmäinen kylpysula, jota kokeilen Lushilta, eikä jää viimeiseksi. Jos haluat yhtä nautinnolliseen ja ihoa pehmentävään kylpyyn, tuotetta saa esimerkiksi Lushin verkkokaupasta hintaan 7,60€/kpl.

4 kommenttia:

  1. Voihan kylpyamme. Mä olen ihan sielunsisko sun kanssas tästä asiasta :D Mä olen vain niin onneton, etten ole koskaan kylpyammetta omistanut! Mutta aina kaikki mahdolliset hotellihuoneet järkkään niin, että sieltä sellainen löytyy... Kun siis matkustelee :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylpeminen on vielä isompi herkku, jos pääsee vain harvoin :) Mä olin kerran hotellissa, jossa oli amme, mutta ei tulppaa ollenkaan :D Nauti siinä sitten kylvystä!

      Poista
  2. Kylvyssä käynti on aika harvinaista herkkua Suomessa. Hotelliin olen ostanut kylpyvaahtoa, jos siellä on sattunut amme olemaan. Olisi kiva kokeilla jotain tälläistä tuotetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, mutta onneksi on hotelleja, joista amme vielä löytyy :) Tulisivatpa uudelleen muotiin, niin alettaisiinkin suihkujen sijaan laittaa ammeita taas :D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)