torstai 24. huhtikuuta 2014

Fabulous self-tanning!

Yllätyin erittäin positiivisesti L'orealin uudesta itseruskettavasta seerumista ja voin suositella lämpimästi kaikille, jotka haluavat itseruskettavalta tuotteelta helppoutta, nopeutta ja loistavaa lopputulosta :) ps. kannattaa käyttää vaikka jotain hanskaa. Minä en käyttänyt.


Tsekatkaa videoarvostelu tuotteesta!



L'oreal Sublime Bronze Fabulous Self-Tanning Serum

Joko te muut olette kaivaneet itseruskettavat tuotteet käyttöön? Minä ajattelin olla tänä vuonna fiksu ja aloitin jo nyt, jotta voin aluksi rauhassa mokailla uusilla tuotteilla ja saan peitettyä virheet vielä vaatteilla, kun ei ole ihan vielä kesäkelit :D

7 kommenttia:

  1. Tosi hyvä sävy :) Mutta harmiksi kimalteet saa mut jättämään tän kauppaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä käsitä yhtään, miks itseruskettavassa tuotteessa pitää olla kimalteita. Ei ne mua häiritse, koska kuitenkin käyn suihkussa ennen ihmisten ilmoille menoa, mut miksi silti..

      Poista
    2. Ne päätyy yön aikana pitkin sänkyä ja sitten niitä onkin joka paikassa :D

      Poista
    3. Aaivan :D mut aika hyvin jää kiinni ihoon, koska lakanat on jäänyt mulla ihan puhtaiksi ja iho on aamullakin kimaltanut. Oon kyllä antanut hyvin kuivua!

      Poista
  2. Hei! Kestikö tuote luvatut kaksi viikkoa vartalon iholla? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsivarret oli mulla ainoa paikka, jossa rusketus kesti luvatun ajan. Ei tosin ihan niin tummana kuin alussa :)

      Poista
    2. Kiitos paljon vastauksestasi! Mietin tämän tuotteen ostoa juurikin tuon kestävyyden takia =)

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)