torstai 20. maaliskuuta 2014

Butter London: TOFF

Kynsilläni oli jonkin aikaa sitten niin kiva sävy, että pakko jakaa se teidän kanssanne! Harmittaa, että olen huono kuvaamaan kynsiä, mutta siitä huolimatta tässä se ihanuus tulee...


Butter Londonin TOFF on punertavan ja pehmeän luumuinen hieman likainen violetti. Siinäpä minun sävykuvaukseni :D Super ihana sävy, joka peittää kynnen hyvin kahdella kerroksella lakkaa. TOFF on minun ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa Butter Londonin lakkani ja olen ostanut sen aikoja sitten HQHairista. En ole ihan varma myykö Candy Shop enää Butter Londonia, mutta HQHairista ainakin löytyy mitä ihanampia sävyjä. Harmi, että itselläni on jo kynsilakkoja yli tarpeiden, enkä voi hyvällä omalla tunnolla hankkia uusia lakkoja. Niin paljon houkuttelevia ja upeita kynsilakkasävyjä olisi olemassa.

TOFFin päälle lakkasin kärkiin pikkuisen Konadin hopeista glitterpäällyslakkaa, koska TOFF itsessään on aika syksyinen lakka ja halusin piristää sitä jollain tapaa. Miksi innostunkin aina keväällä syksyisistä lakoista ja toisinpäin? Glitter kuitenkin toimii aina, oli vuodenaika mikä hyvänsä!

2 kommenttia:

  1. Ihana lakka, Butterin lakat on kyllä tosi kivoja. Harmi, että niiden maahantuonti kait lopetettiin, toivottavasti joku ottaisi valikoimiinsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä aattelin, ettei Candy Shop varmaankaan myy niitä enää, mutten päässyt niiden sivuille, koska oli huoltokatko. Iso höh :/

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)