perjantai 23. syyskuuta 2011

Kasvohoito virkistää

 Edellisestä kasvohoidostani oli kulunut jo vuoden päivät ja synttärilahjaksi saatu lahjakortti poltti hyllyssä, joten pakkohan se aika kosmetologille oli varattava. Valitsin Elsa Hjeronymus -hoidon, sillä ihohuokoseni ovat niin tiukat, ettei niitä tavallisella höyrytyksellä saa auki.



Höyrytyksen ja kivuliaan nyppimisen sijaan Elsa Hjeronymus -hoidossa käytetään kemiallista ihon syväpuhdistusta, joka saa tukkeutuneimmankin ihon puhtaaksi. Hyvin miellyttävä kokemus sekä todella tehokas ja kivuton hoito.



 Teini-iässä minulla oli rasvainen iho ja paljon finnejä, jotka katosivat kuin seinään käydessäni kaksi kertaa tässä hoidossa. Suosittelen siksi tätä hoitoa kaikille, jotka taistelevat finnien ja rasvaisen ihon kanssa, sillä itse pääsin sen avulla todella hyviin tuloksiin. Yksi ystäväni sanoi, että ihostani ei koskaan uskoisi, että olen ollut teininä todellinen finninaama. Eikä nyt puhuta muutamasta finnistä otsalla, vaan koko t-alueen peittäneistä kraatereista. Poskeni ovat olleet aina kuivat.

  Elsa Hjeronymus -hoito sopii kaikille ihotyypeille, mutta itse huomasin viikko hoidon jälkeen, että sekaihoni on alkanut hilseillä kuivuuttaan. Hoidossa käytetyt aineet tuntuivat aika vahvoilta, enkä sen vuoksi ihmettele tätä hilseilyä ja uskon sen olevan ohimenevää.


Desocare night cream





 Kosmetologilta mukaan tarttui Elsan desinfioiva yövoide, jonka pitäisi palauttaa kosteus kuivalle iholleni. Käytin tätä aluksi vain kuiville poskilleni estääkseni uusia miliumeja syntymästä, mutta ihon alkaessa hilseillä t-alueelta, aloin käyttää tätä koko kasvoille.



Koostumus tuntuu aika rasvaiselta, mutta imeytyy iholle mukavasti.

Tottuneena The Body Shopin merileväsarjaan, Elsan yövoide tuntuu todella rasvaiselta. Voide imeytyy iholle kuitenkin yllättävän hyvin ja olen varma, että tästä tulee paras ystävä talvipakkasten kuivattamalle iholleni.

Kevyempiäkin on nähty, mutta ei huono tämäkään.
Myös INCI näyttää mielestäni ihan hyvältä :)

 Onko muilla kokemuksia Elsan tuotteista? Oletteko käyneet Hjeronymus-hoidossa?

2 kommenttia:

  1. Mulla on myös ollut todella epäpuhdas iho nuorena ja tuo hoito tosiaan auttoi! Kosmetologi suositteli minulle tuolloin 7. ja 9. kasvovettä ja juurikin tuota desinfioivaa voidetta kotihoitoon käytettäväksi. Desinfioiva voide on pitänyt mun ihon hyvin tasapainossa tähän päivään saakka.

    Nyt olen kuitenkin siirtynyt käyttämään 13. kasvovettä koska mun iho ei enää kaipaa noita todella epäpuhtaalle iholle tarkoitettuja kasvovesiä.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Elsahoidot on kyllä varsin tehokkaita ja niissä käy mielellään. Olen itsekin pitänyt kovin tuosta desinfioivasta voiteesta, mutta harmi, sillä purkki on pian tyhjä.

    Kiva kuulla, että sun iho voi nykyään paremmin! :)

    VastaaPoista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)