lauantai 8. elokuuta 2015

Kuumaa, kuumaa, kuumaa!

Kesä on ollut aika kiireinen ja alunperin minun piti tehdä asiakasmeikkejä enemmän kuin lopulta tein, mutta tällä viikolla pääsin taas käsiksi jonkun toisen kasvoihin. Tarkoituksenani oli tehdä kesäinen kuuma meikki, joka olisi kuulas ja flirttaileva. Mallina minulla toimii Pauliina, joka ei arkena käytä juurikaan meikkiä. Pauliina sai käsittelyssäni kokea varsinaiset meikkiöverit, koska tuotelista ei ollut ihan lyhyt :D

Pääroolia meikissä vetää tämän kesän hittituote eli kasvojen hohtovoide. Levitin hohtovoidetta reilusti koko kasvoille meikkivoiteen sekaan sekoitettuna. Tuote on Yves Rocherin, viime kesän kauneusbloggaajien miitistä saatu. Huippuhyvä! Toivottavasti se on tänäkin kesänä valikoimissa.

Puuteroin kasvot kevyesti ja laitoin aurinkopuuteria. Pauliinan rusketus on suorastaan kadehdittava. Miten näin kylmänä kesänä on voinut ruskettua noinkin paljon? Luomille valitsin teemaan sopivasti kultaista ja ruosteista ruskeaa Urban Decaylta. Huulille olen kuvassa laittamassa Inglotin glitterhuulikiiltoa.

Olin enemmän kuin tyytyväinen meikkiin, sillä se näytti Pauliinan kasvoilla upealta. Ja taatusti kuumalta! Koko nainen oli päästä varpaisiin kuin oikea malli. Meikin yhteydessä minua haastateltiin Uusi Pori lehteen ja kuva on toimittajan ottama kuva. Lehti ilmestyy tänään. Jännää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)