keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Hups!

Viimeinen päivitys joulukuulta! Enpäs turhan usein ole päivitellyt, enkä voi itseäni kutsua enää aktiiviseksi bloggaajaksi. Siinä mielessä kuitenkin olen edelleen aktiivinen, että aion osallistua bloggaajien miitteihin, koska ikävöin blogin ansiosta tutuksi tulleita ihmisiä. Etenkin Päivi, olet ollut mielessäni useasti :)

En ole kuitenkaan tauonkaan aikana ollut bloggaamatta. Minulla on nimittäin myös toinenkin blogi, jota olen päivitellyt ahkerammin, koska kiinnostustaso on ollut enemmän sen blogin aihepiirissä. Olen kuitenkin kerännyt jos jonkin näköistä purnukkaa nurkkiin, joten tarkoitus olisi pian purkaa tuntemuksiani niihin liittyen. Tuotearvosteluja siis luvassa. Kiinnostaako teitä muuten saalis-/haalintapostaukset?


Minulle kuuluu hyvää. Odotan lämmintä kevättuulta ja kesää :) Olen tänä vuonna matkustellut Lontoossa ja Gambiassa, jossa kuva on otettu. Olen jälleen aloittanut uudessa työpaikassa (viihdyn) ja laitattanut rakennekynnet. Näillä on vaikea kirjoittaa. Tukka vaalenee yhä (kampaajan toimesta), eikä ihokaan rusketu muutoin kuin itseruskettavilla tuotteilla. Pitäisikö aloittaa jo pikkuhiljaa käyttö? Oli muuten aika outoa olla valkoinen afrikan pikkukylässä, jossa turistit eivät käy. Minussa riitti ihmeteltävää jokaiselle lapselle. Matkailu muutenkin avartaa, en voi muuta sanoa. Gambia on todella kiva lomakohde.

Onneksi pian on jo täälläkin kesä. Minä jo laskin kalenterista päiviä juhannukseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)