sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Juhannuksesta selvitty! +Naturals shine shampoo ja hoitoaine

Huh! Palattiin miehen kanssa mökiltä tunti sitten juhannuksen vietolta. Oli upeaa viettää juhannusta vapaalla, sillä olen ollut töissä joka vuosi siitä lähtien, kun olen astunut työelämään. Vietettiin tosiaan juhannusta äitini mökillä. Syötiin hyvin, saunottiin paljon ja nukuttiin pitkään! Tuntuu, että olisin ollut kolmea päivää pidemmällä vapaalla :)

Bloggaamisesta olen ollutkin vähän pitemmällä vapaalla, sillä kesä on aina niin kiireistä, eikä loma olisi pahitteeksi. Nyt annan kuitenkin pesukoneen tehdä kotityöt ja otan itse rennosti :D

Vinkkaan teille hyvän edullisen shampoo-hoitoaineparin.

Avonin Naturals sarjaa olen kehunut aiemminkin (vaikken siitä yhdestä kasvovoiteesta pitänytkään). Minulle tulee Naturalseista Body Shopin tuotteet mieleen, vaikka pakkaukset eivät niin herkullisia olekaan. Tuotteet ovat kyllä aivan ihania!

Wild violet & Grapeseed Shine Shampoo ja hoitoaine kirkastavat samean hiuksen lässäämättä tukkaa yhtään. Shampoo oli pesuteholtaan jotain normaalin ja hellävaraisen väliltä. Pesi muotoiluaineet pois hiuksista hyvin, mutta päänahka ei ollut natisevan puhdas pesun jälkeen. Oikein hyvä pesuteho minun tarpeisiini.

Shampoo tuoksui tyttömäisen kukkaiselta ja oli väriltään lilaa. Minusta on kiva kun tuotteen ulkoasun ja raaka-aineiden antama mielikuva jatkuu vielä itse tuotteessa :)

Hoitoaine jatkoi shampoon tyyliin kivalla lilalla sävyllä, mutta sävy on huomattavasti hennompi. Yhdessä shampoon kanssa nämä muodostavat kivan perushiustenhoitoparin. Hoitoaine olisi voinut olla vielä hoitavampaa, mutta ottaen huomioon näiden edullisen hinnan (n.2-3€), teho on siihen nähden riittävä.

Minun luonnonkiharat ja karheat hiukset tykkäsivät näistä, joten uskallan suositella muillekin, jotka haluavat kirkastusta ja kiiltoa hiuksiin. Eivät ole raskaita tuotteita hiuksille, joten ei tarvi pelätä lässähtämistä! Jos olette tekemässä tilausta Avonille, niin laittakaa kokeiluun ostoskoriin :)

Ei minulla tänään muuta, mutta mukavaa ja leppoista sunnuntaita kaikille! Joko olette toipuneet juhannuksesta?

4 kommenttia:

  1. Mä olen miettinyt Avonin hiustuotteiden kokeilemista, mutta vaikka en yleensä tukkatuotesnobi olekaan, niin jotenkin mietityttää voivatko näin edulliset tuotteet olla hyviä :D Juuri tein tilauksen Avonille, joten en ainakaan ihan lähiaikoina pääse näitä kokeilemaan, mutta ehkä ensi kerralla otan riskin ;) Eipä ainakaan tule kalliiksi, vaikka en pitäisikään :) Olen aivan hurahtanut Senses-sarjan suihkugeeleihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan mennyt motivaatio kampaamotuotteiden ostoon, koska näin halvatkin tuotteet on toiminut hyvin mun tukkaan (poikkeuksena Bonacure hoitosuihke, koska mikään halpa jätettävä hoitoaine ei ole ihastuttanut).

      Senses suihkarit on ihania! Aika peseviä, mutta tuoksut on huumaavia :D Vaihtuispa niihin toisenlaiset korkit. En oo voinut enää ostaa (paitsi käsisaippuana pumppupullossa), koska kynnet tuhoutuu korkkia avatessa :/

      Poista
    2. Korkki on juu aika tympeä. Ymmärsin, että nuo pakkaukset ovat muuttumassa, ja sen vuoksi esitteessä oli maininta tuotteiden olevan viimeistä kertaa myynnissä.

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)