lauantai 14. kesäkuuta 2014

Babyt lipsit

Tuntuu, että somessa on parhaillaan menossa Baby Lips huuma, mutta tämä minun postaus tulee ihan sattumalta samaan aikaan. Ei ole siis sponsoroitu Baby Lips postaus, vaan ihan omalla rahalla olen postauksen tuotteet ostanut ;)

Edellisen haalintavideon katsoneet tietävät, että tilasin Feeluniquelta kolmen kappaleen setin Baby Lipsejä sävyssä Mint Fresh. Minulla kävi niin hyvä tuuri, että mukava My Little Book of Beauty -blogin Sara suostui vaihtareihin kanssani ja vaihdoimme päittäin yhdet purtelot Baby Lipsejä.

Vasemmalla Saralta saatu Pink Punch ja oikealla Mint Fresh.

Baby Lipsejä saa pian myös Suomesta! Jee! Tarkkaa päivää en tiedä, mutta olen hyvin iloinen uutisesta :) Haluaisin kovasti päästä jo testaamaan muitakin sävyjä.

Mint Fresh ei anna huulille sävyä, mutta tuntuu kosteuttavalta. Tuoksuu raikkaalta piparmintulta ja olen rakastunut pakkauksen väreihin! Oikeastaan pidän kaikista Baby Lipsien pakkauksista.

Minulla on helposti kuivuvat huulet ja pidän perus Labelloja melko tylsinä, mutta Baby Lipsit ovat niin nättejä, että huulirasvaa tulee käytettyä useammin.

Pink Punch antaa huulille sähäkän vaaleanpunaisen sävyn ja olen taas niin rakastunut ;)

Koostumus on tässäkin hoitavan tuntuinen ja sävy pysyy huulilla aika hyvin, vaikka huulirasvaa ei kokoajan lisäilisi. Aina kun minulla on huulilla Pink Punchia, tulee vilkaistua ohimennen peiliin vähän pidempään :D Todellakin tykkään tästä yksilöstä.

Jokos te odotatte Baby Lipsejä Suomen kaupoille?

4 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että tykkäät Pink Punchista! Se on kyllä ihana. :-) Samoin kuin tuo Mint Fresh, joka nytkin nököttää tuossa koneen vieressä, siitä sitä tulee lisäiltyä usein. :-) Ja samaa mieltä, nuo pakkaukset ovat niin <3 - ihanaa, että näitä saa kohta täältäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odottavan aika on pitkä :D eikä viitsisi tilata feeluniquelta taas kolmea, kun näitä saa kuitenkin pian yksittäisinä täältä.

      Poista
  2. Kuinka kauan menee vielä että suomesta saa baby lipsejä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä kesän lopulla varmasti saa :)

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)