perjantai 9. elokuuta 2013

Kesäinen iltameikki

Blogger taitaa tykätä minusta taas, kun ei lähetä virheilmoituksia enää niin usein :) Videoita en saa edelleenkään editoitua, joten nyt alkaa löytyä taas enemmän intoa kirjoitetuille postauksille. Koen nämä silti edelleen vaikeiksi, koska kirjoitan niin paljon murteella, mutta haluaisin, että tekstini pysyisi edelleen ymmärrettävänä. Videoilla koen olevani enemmän oma itseni :)

Olin heinäkuussa kesäravintolassa Sami Hedbergiä sekä muita stand up koomikkoja katsomassa ja sai kyllä nauraa vedet silmissä. Ihan Samia varten tottakai laittauduin, kun muuten tulee kesäisin niin harvoin kunnolla meikattua, mutta tässä teille kuvat meikistä, ennen kuin olin nauranut vedet silmissä ja ripsiväritkin olivat vielä paikoillaan:

Montakohan kertaa blogin historiassa olette nähneet minun tekevän tämän mallisen silmämeikin? Tuskin kertaakaan, koska tämä ei ole yhtään sitä normaalia minua. Yritin pakottaa pyöreät silmäni viistomallisiksi hyvän maun rajoissa ja näin siinä kävi. Näytän oudolta omasta mielestäni, mutta kaikkea pitää kokeilla :D

Meikki on tehty Avonin luomiväreillä (ei myydä enää) sekä Avonin Glimmerstick Diamonds rajauskynillä sävyt Twilight Sparkle ja Golden Diamond. Ripsivärinä Lancomen L'Extreme.

Syksyllä ja talvella näin tumma meikki menisi minulla vielä joskus arkimeikistä, mutta näin kesällä tämä on mielestäni jo tumma. Huomaan kyllä jo tässä elokuun alussa muutoksia meikkieni suhteen. Alan pikkuhiljaa hakemaan enemmän peittävyyttä ja tummuutta. Tällä hetkellä erityisesti harmaan ja kullan sävyt kiinnostavat ja inspiroivat minua silmämeikeissä. Itseruskettavat ja aurinkopuuterit olen jättänyt melkein kokonaan jo pois käytöstä, vaikka kesää on vielä jäljellä. Taas pyörittelen mielessäni ikuisuuskysymystä, että miksi minä en ruskettunut. Mahdankohan vielä saada aurinkoa Yyterissä, kun tänäänkin sataa? Yksi asia on ainakin varma. Lokakuussa pääsen taas katsomaan Sami Hedbergiä, kun hän tulee taas kiertueineen tännepäin :) Täytyy jo miettiä, millaisella meikillä sillä kertaa istahdan eturiviin.

8 kommenttia:

  1. Tosi kaunis silmämeikki! Nuo sävyt iskevät minuun juuri nyt aika kovasti. Kiva kun meikistä on noin selkeä kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Päivi <3 Mua taas kammottaa, kun meikistä on niin selkeä kuva(en näe kuin virheeni) :D Se on yks asia, mikä mua stressaa blogin pitämisessä, kun ei pysty enää meikkaajakoulutuksen jälkeen helpolla julkaisemaan mitään meikkikuvia, kun ne eivät ole täydellisiä. Täst edes yritän päästä tämän asian yli ja nähdä ne hyvät puolet asiassa. Eikö sulla oo yhtään tätä samaa tautia?

      Poista
  2. Tosi upea meikki, ottaisin mielelläni samanlaisen!

    VastaaPoista
  3. Satu, tää meikki on täydellinen! Oot ihan tajuttoman taitava, miten noin tarkkaa ja siistiä jälkeä voikaan saada ihminen aikaan. Oon ihan leuka auki täällä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenni <3 ehkä en oo sittenkään niin p***a miltä joskus tuntuu :D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)